Cyper Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 P.g.a att man bara kan göra 15 svar, så tar jag bara med dom viktigaste, annars hade jag tagit med alla. Vote: Toreno, en så häärlig typ. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 The Truth givetvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Caesar då jag har fått höra att jag inte är allt för olik honom. Med andra ord hörde jag att jag liknade honom. Och dessutom gillade jag honom innan det. Redigerad 9 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Vote: maccer BTW MIN 101 post Redigerad 9 september, 2005 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Caesar då jag har fått höra att jag inte är allt för olik honom. Med andra ord hörde jag att jag liknade honom. Och dessutom gillade jag honom innan det. Cesar är inte dum heller. Redigerad 9 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 The Truth givetvis. Ja det kunde man ju nästan förstå du har han ju som avatar btw snygg avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Null vote: T-Bone Mendez, horale ese Redigerad 9 september, 2005 av Tangelito Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Håller med Curunir osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Håller med Curunir osv. The Truth är skönn. Speciellt i dom första uppdragen. Men inget går upp mot Toreno. Redigerad 9 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 The Truth är skönn. Speciellt i dom första uppdragen. Men inget går upp mot Toreno. Kan hålla med om att han är en av de bästa. "Wake up and smell the coffee." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Kan hålla med om att han är en av de bästa. "Wake up and smell the coffee." CJ: "You need to lay off the coffee" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Cesar är cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Cesar är cool Håller med, cesar e skönast CJ: "Does the Pope shit in the wood?" Cesar: "I dont know" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 CJ: "Does the Pope shit in the wood?" Jag som äntligen hade glömt bort det, så påminner du mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Jag som äntligen hade glömt bort det, så påminner du mig. Hehe, jag är bäst på att komma ihåg saker vet du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Ryder han är så barnslig när han har rökt på i dom första uppdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Ceasar lätt, men ryder är oxo grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Wote: Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Maccer the wacker, utan tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 The Truth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts