-NightHawk- Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Jag har precis klarat ut San Andreas och jag fick aldrig veta vem som dödade CJs mamma, hur kommer det sig? Alla säger att (SPOILER) SPOILER ---> Big Smoke dödade CJs mamma? <--- SPOILER Redigerad 9 september, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Nääh det kan ju inte vara sant dom är väl släkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 9 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Nääh det kan ju inte vara sant dom är väl släkt Har du klarat storyn? Man (SPOILER) SPOILER ---> dödar Big Smoke! <--- SPOILER Redigerad 9 september, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Ja jag har klarat ut storyn uppdraget är *SPOILER* as lätt det är när man tar swat trucken Redigerad 9 september, 2005 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 9 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Ja jag har klarat ut storyn uppdraget är *SPOILER* as lätt det är när man tar swat trucken Kan du sluta gå offtopic är du snäll *SÖKER SVAR* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Det är ju aldrig helt säkert vem som dödade henne. Antingen så var det Smoke, Ryder, Tenpenny, Pulaski, eller Ballas-medlemmar. Jag har sett The Introduction för länge sen(ungefär när den släpptes) och där får man se hur skotten avlossas från "The Green Sabre", men man får inte se nåt ansikte i bilen som skjöt, och inte heller får man se nån som går i bilen. Sen i ett uppdrag också så ser man ju The Green Sabre och då kommer hela familjen ut, de jag listade där uppe, så det bevisade ju inte direkt vem som avlossade skotten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Haha fixade det och ja jag har klarat ut hela spelet plus storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Det var troligen big smoke för han säger att en grön saber gjorde jobbet och sen kommer han ut från ett garage där det står en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Jag har för mig *Spoiler* Big smoke o ryder solde ut Groove street, dvs att jag tror att big smoke o ryder tipsade ballas vart dem var etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 *SPOILER* alltså måste cj komma på big smoke i slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Det var de två Ballas medlemmarna man ser i The Introduction. Man får föja deras förberedelser och när de pratar om att göra det. Det var inte Ryder. Det var inte Big Smoke. Om man ser The Introduction är det ganska uppenbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Vart kan man se The Introduction? Eller är det nåt senare uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Vart kan man se The Introduction? Eller är det nåt senare uppdrag? Det är en film som berättar om LS, SF, och LV innan CJ kommer dit. Släpptes av R* ett par månader efter PS2-releasen, och följde då med soundtracket när man köpte det. Redigerad 10 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Vart kan man köpa soundtracket? Och ungefär hur mycket kostar det? Edit: Hur lång var filmen nu igen? Redigerad 10 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Vart kan man köpa soundtracket? Och ungefär hur mycket kostar det? Edit: Hur lång var filmen nu igen? CDon.com lär ha det, kolla webhallen, har för mig att det typ var 299 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Webhallen har soundtracket för 229 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Det är en film som berättar om LS, SF, och LV innan CJ kommer dit. Släpptes av R* ett par månader efter PS2-releasen, och följde då med soundtracket när man köpte det. Inte riktigt. Man fårr ju se CJ i Liberty City också. Det handlar om vad som hände i alla olika story-element innan San Andreas, som Torreno, Sweet och Ryder, Ken Rosenberg osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Inte riktigt. Man fårr ju se CJ i Liberty City också. Ja, en kort stund då när han snor en bil och ringer till nån...minns inte vem. @Cyprez: Filmen är nånstans runt 20 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Han rånar en forgängare också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Han rånar en forgängare också. Haha och Cj säger till Tennypenny i början "I live in Liberty City now, im clean, legit" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts