Jazz Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Om alla låtar man har i datorn bär ikonen till Winamp, går det att byta så att den spelas i Windows Media Player istället? Alltså inte ikonen, utan byta program. //Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Mina ikoner byts efter hur mycket jag har lyssnat på själva spelaren. När jag var inne i en Winamp period förut var alla ikoner Winamp ikoner. Sen bytte jag till ITunes och efter typ en och en halv vecka så vart det fina ITunes ikoner. Samma sak är det säkert med WMP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Högerklicka på filen ta öppna med, sen välj program. Ta WMP och välj använd alltid detta program för att öppna den här filtypen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 (redigerad) Lånar tråden när vi ändå är inne på Winamp, går det att ställa in så att om jag lyssnar på en låt som varar 60 mins och jag stänger ner winamp så får jag ju lyssna om dom 20, eller vad det nu var, igen. Kan jag då på något sätt göra så att den startar där jag var förra gången jag lyssnade, när jag startar Winamp igen? Helst så att den bara är pausad vid "rätt" tid, så jag hinner kolla volymen Redigerad 11 september, 2005 av Bosse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Lånar tråden när vi ändå är inne på Winamp, går det att ställa in så att om jag lyssnar på en låt som varar 60 mins och jag stänger ner winamp så får jag ju lyssna om dom 20, eller vad det nu var, igen. Kan jag då på något sätt göra så att den startar där jag var förra gången jag lyssnade, när jag startar Winamp igen? Helst så att den bara är pausad vid "rätt" tid, så jag hinner kolla volymen .mp3's är som vilken vanlig skiva som hellst. Stänger du av din stereo hemma och sen sätter på den igen så kommer du inte att starta mitt i en låt right? Så du får helt enkelt skriva upp var du var i låten eller något sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 I Foobar kan man ställa in så att den börjar på exakt samma ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 (redigerad) Lånar tråden när vi ändå är inne på Winamp, går det att ställa in så att om jag lyssnar på en låt som varar 60 mins och jag stänger ner winamp så får jag ju lyssna om dom 20, eller vad det nu var, igen. Kan jag då på något sätt göra så att den startar där jag var förra gången jag lyssnade, när jag startar Winamp igen? Helst så att den bara är pausad vid "rätt" tid, så jag hinner kolla volymen Ge fan i att stänga ner winamp då, pausa låten och minimera wa Redigerad 11 september, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Ge fan i att stänka ner winamp då, pausa låten och minimera wa .w0rd. Och för att slippa att det tar plats på startmenyn kan du aktivera så den åker ner i system tray Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts