GRIM(back Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Sluta spamma, hur gick det med bilen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Sluta spamma, hur gick det med bilen?? Gammal tråd Jag har inte gjort nått på den, eftersom jag slutat modda gta helt och så har jag lagt av med zmodeler och börjat med Maya istället Redigerad 9 januari, 2006 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Gammal tråd Jag har inte gjort nått på den, eftersom jag slutat modda gta helt och så har jag lagt av med zmodeler och börjat med Maya istället Neej :'( Den måste bli klar, ladda upp den som den är då, det går väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Den måste bli klar, ladda upp den som den är då, det går väl? Det e klart att det går men det vill jag inte jag har svårt att ge bort modeller till alla för isåfall skulle jag kunna ladda upp typ 50-60 st ofärdiga projekt och bil delar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Det e klart att det går men det vill jag inte jag har svårt att ge bort modeller till alla för isåfall skulle jag kunna ladda upp typ 50-60 st ofärdiga projekt och bil delar Varför slutade du Det e ju kul o kunna använda sina grejjer i spel ju Btw jag e inte Grimn copstar jag e GRIM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Varför slutade du Det e ju kul o kunna använda sina grejjer i spel ju Btw jag e inte Grimn copstar jag e GRIM Jao jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thepuuh Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 sorry for bumping but are there any news? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 (redigerad) sorry for bumping but are there any news? svenskt forum >.< Redigerad 2 maj, 2008 av skarin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 No he (copstar) stopped all of his projects in 2006, so this is probably dead now, but if you add his msn; marcusbilar AT hotmail dot com (if it's alive) you maybe can ask him as he probably have left this forum. I don't know if his msn is alive tho, you'll have to figure it out yourself. Have fun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts