Fireblade Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Tycker om den mer utan högtalarna. Men du kan ju göra dom till extramaterial. Så dyker dom upp på vissa bilar och vissa inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Tycker om den mer utan högtalarna. Men du kan ju göra dom till extramaterial. Så dyker dom upp på vissa bilar och vissa inte. Ok nu har alla typ kommit med en åsikt tack alla jag tror jag följer Fireblades råd och gör dom till extra så att dom dyker upp på vissa bilar precis som Stallions tak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Ganska maffig, men högtalarna passade inte riktigt in på det där råa fräna stuket ni fick till från början och bakaxeln .. den må vara gjord för dragrace men en differental på 600 kg lär inte vara nån höjdare, gör den i normalstorlek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Ganska maffig, men högtalarna passade inte riktigt in på det där råa fräna stuket ni fick till från början och bakaxeln .. den må vara gjord för dragrace men en differental på 600 kg lär inte vara nån höjdare, gör den i normalstorlek Jo, jag hadde faktiskt ingen aning om hur stor en bakaxel skulle vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Jo, jag hadde faktiskt ingen aning om hur stor en bakaxel skulle vara .ne det är svårt att få rätt storlek på grejor, men ett tips är att ta en koll på närmsta bil för att sen ungefär hur stor grejor är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Den blir bara bättre och bättre. Men vad händer nu? Det var ett tag sen man hörde från er.(Skulle gärna vlija se mer bilder. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Ganska maffig, men högtalarna passade inte riktigt in på det där råa fräna stuket ni fick till från början och bakaxeln .. den må vara gjord för dragrace men en differental på 600 kg lär inte vara nån höjdare, gör den i normalstorlek Lite mycket polys där kanshe? vad e polycounten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
speedez Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Nån update på gång?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Har ni gjort nåt mer på bilen? Vill ha update Och Putte tutte: Alla kan ju inte vara bra på allt, men alla kan nått! Redigerad 1 november, 2005 av Flamman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Jävla noobs på den här sidan alltså! hahaha! å du hyperberit, du kan ju inte stava till differential. också är du så dum och tro att dom gör racebakaxlar i tungt material? oftast är klumpen gjord av aluminium men du vet väl inte vart klumpen är... nä, nå riktigt sorgliga gta töntar som tror ni kan nått ör vad ni är. Snälla? Bara för att du är en 'oljestinkadetobakspotatismosochkötbullarnörd' menas det väll inte att dom är sämre än dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Jävla noobs på den här sidan alltså! hahaha! å du hyperberit, du kan ju inte stava till differential. också är du så dum och tro att dom gör racebakaxlar i tungt material? oftast är klumpen gjord av aluminium men du vet väl inte vart klumpen är... nä, nå riktigt sorgliga gta töntar som tror ni kan nått ör vad ni är. Haha, har kungen uttalat sig eller? Du, har du inget vettigt att säga så säg det inte. Läs Regel 5 här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 2 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Haha, har kungen uttalat sig eller? Du, har du inget vettigt att säga så säg det inte. Läs Regel 5 här! Men regler hit å regler dit! jag skulle ju verkligen bli ledsen om jag kastas ut härifrån! eller inte! enda jag tycker är kul här är att titta på alla dagis barn när dom tror dom kan allt EDIT: kul och visa bilar man gör också. men den här bilen har ju tydligen copstar gjort. konstit, väldit lik en som jag började på, fast min va utan inredning. annars är en på pricken lik faktist konstit... grim är nog den enda vettiga jag känner till här... Redigerad 2 november, 2005 av putte_tutte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Men regler hit å regler dit! jag skulle ju verkligen bli ledsen om jag kastas ut härifrån! eller inte! enda jag tycker är kul här är att titta på alla dagis barn när dom tror dom kan allt EDIT: kul och visa bilar man gör också. men den här bilen har ju tydligen copstar gjort. konstit, väldit lik en som jag började på, fast min va utan inredning. annars är en på pricken lik faktist konstit... grim är nog den enda vettiga jag känner till här... Jaha och? Redigerad 2 november, 2005 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Men regler hit å regler dit! jag skulle ju verkligen bli ledsen om jag kastas ut härifrån! eller inte! enda jag tycker är kul här är att titta på alla dagis barn när dom tror dom kan allt biggrin.gif EDIT: kul och visa bilar man gör också. men den här bilen har ju tydligen copstar gjort. konstit, väldit lik en som jag började på, fast min va utan inredning. annars är en på pricken lik faktist huh.gif konstit... grim är nog den enda vettiga jag känner till här... Lägg ner och väx upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Men regler hit å regler dit! jag skulle ju verkligen bli ledsen om jag kastas ut härifrån! eller inte! enda jag tycker är kul här är att titta på alla dagis barn när dom tror dom kan allt EDIT: kul och visa bilar man gör också. men den här bilen har ju tydligen copstar gjort. konstit, väldit lik en som jag började på, fast min va utan inredning. annars är en på pricken lik faktist konstit... grim är nog den enda vettiga jag känner till här... Jag antar att ingen är vettig på det här forumet .. Speciellt inte du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Men regler hit å regler dit! jag skulle ju verkligen bli ledsen om jag kastas ut härifrån! eller inte! enda jag tycker är kul här är att titta på alla dagis barn när dom tror dom kan allt EDIT: kul och visa bilar man gör också. men den här bilen har ju tydligen copstar gjort. konstit, väldit lik en som jag började på, fast min va utan inredning. annars är en på pricken lik faktist konstit... grim är nog den enda vettiga jag känner till här... Var intte du trevligen nyss?? Vad här hänt med dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Men regler hit å regler dit! jag skulle ju verkligen bli ledsen om jag kastas ut härifrån! eller inte! enda jag tycker är kul här är att titta på alla dagis barn när dom tror dom kan allt EDIT: kul och visa bilar man gör också. men den här bilen har ju tydligen copstar gjort. konstit, väldit lik en som jag började på, fast min va utan inredning. annars är en på pricken lik faktist konstit... grim är nog den enda vettiga jag känner till här... .wtf du sa att jag skulle fortsätta att göra bilen eftersom du inte orkade typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) .wtf du sa att jag skulle fortsätta att göra bilen eftersom du inte orkade typ Han sa inte bara det hen sa:passa på att ta all credits du copstar Redigerad 9 maj, 2008 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Credits? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Men regler hit å regler dit! jag skulle ju verkligen bli ledsen om jag kastas ut härifrån! eller inte! enda jag tycker är kul här är att titta på alla dagis barn när dom tror dom kan allt EDIT: kul och visa bilar man gör också. men den här bilen har ju tydligen copstar gjort. konstit, väldit lik en som jag började på, fast min va utan inredning. annars är en på pricken lik faktist konstit... grim är nog den enda vettiga jag känner till här... Om du kan mer än mig om bilar så får du fan alla bilar jag äger om du nu är så frän och inte glömde ett i i differential så varför är du så korkad och inte kan skriva om det och kallar det klump? haha jävla blåst unge det är ju trots allt diffen som kallas för diff och inget annat, men du kanske trodde att jag prata om kardanen eller en backspegel Redigerad 5 november, 2005 av hyperberit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts