Flamman Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 (redigerad) Snyggt Men vart tog tärningarna vägen? Redigerad 1 oktober, 2005 av Flamman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Snyggt copstar! Blir riktigt nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Vill ha rostig till GTA! Snyggt jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Copstar, Ersätt nån bil med paintjobs så den kan vara både rostig och fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Copstar, Ersätt nån bil med paintjobs så den kan vara både rostig och fin Jo men jag måste lära mig att lägga in bilar i gta först så jag ska göra bilen hel klar...eller iaf försöka en bil kan alldrig bli helt klar men när jag tkr den e klar så kommer det att dröjja ett tag eftersom jag måste lära mig SA:s uppbyggnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 En uppdatering Pedaler, bakruta, textruerade bak lampor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Vad e polycounten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Det e 35033 faces och 24711 vertices jag tkr inte det e så jätte mkt med tanke på alla detaljer jag trodde skulle vara närmare 50k faces:P jag tror det kommer att vara 40-42k faces när hela e klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Snyggt jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Lägg i två basar (baslådor) i bagagen, skulle nog bli skitfräckt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Hur sittter handbrosen på en cheva nova eller någon annan 60-70tals muskel bil med delat framsäta (ingen soffa fram)??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Om framsätet är delat borde den nog sitta i mitten, tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ok hmm nu har jag lagt dit massa hötalere Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Den bilen kommer se as cool ut på spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Ok hmm nu har jag lagt dit massa hötalere Fy fan va kasst... det är ju en Pro Street! låt det vara det också, altså bort med alla högtalarna och all annan onödig inredning, och dit med en bur istället. I bagageutrymmet ska ju en racetank ligga, inte en baslåda men det ar snyggt gjort! Redigerad 2 oktober, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HajkeN Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Jag håller med, högtalarna gör den fulare, den ska vara ett oldschool muskelpaket keep up the good work! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Jag håller med, högtalarna gör den fulare, den ska vara ett oldschool muskelpaket keep up the good work! Nej inte fulare. bara realistiskare. högtalare hör ej hemma i en pro street Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
speedez Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) QUOTE (HajkeN @ Oct 2 2005, 11:29) Jag håller med, högtalarna gör den fulare, den ska vara ett oldschool muskelpaket keep up the good work! Nej inte fulare. bara realistiskare. högtalare hör ej hemma i en pro street Kanske han ville ha en med högtalare och en utan... Snyggt gjord iaf. måste skaffa sa till dator så man får njuta av läckerheter Redigerad 4 oktober, 2005 av speedez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJTaz Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Oh jävligt het, gör en med bashögtalare och en till utan =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Fy fan va kasst... det är ju en Pro Street! låt det vara det också, altså bort med alla högtalarna och all annan onödig inredning, och dit med en bur istället. I bagageutrymmet ska ju en racetank ligga, inte en baslåda men det ar snyggt gjort! Eller så kanske dt ska sitta ett bilbatteri i bagageutrymet!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts