Copstar Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 (redigerad) Du menar inte typ.. fallskärmar haha.. bromsfallskärmar för å vara exakt. Jo det menar jag ...tack så mycket btw. jag e inte riktigt nöjd med instrument panelen mätarna sitter för långt ner :s eller nått Redigerad 25 september, 2005 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Sorry för dubbel post Nu har jag gjort klart hela utsidan på bilen (nästan iaf) ska på en antenn och dörr handtag och underrede men grill och motor inredning och baklucke inredningen e klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Det ser hur bra som helst ut. Fortsätt i den stilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 (redigerad) Gud, jag överlever inte om ni inte gör klart bilen Redigerad 1 oktober, 2005 av Flamman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Damn va het den blir men ersätt inte sabre.. blir fult om flera sånna där e ute å åker på vägarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Jag håller med Pinner, fortsätt! sluta inte med den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Läcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Tack för alla komentarer Hur detaljerat underrede tkr ni jag ska göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Mycket detaljerat såklart! Nä, men ärligt gör någolunda detaljerat, inte bara en bild du lagt dit, utan kaske ett grymt avgasrör, en bakaxel och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Jeffla nice bil där, dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_otto_ Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 (redigerad) Sorry för dubbel post Nu har jag gjort klart hela utsidan på bilen (nästan iaf) ska på en antenn och dörr handtag och underrede men grill och motor inredning och baklucke inredningen e klar Gör två antener istälet. Två på var sida där bak. Det skulle vara as coolt. Redigerad 26 september, 2005 av _otto_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Nu e underredet klart det ska bra textureras lite btw kan någon rita på sid bilden hur jag ska sätta antennerna .... den ska inte vara så låg jag vill bara se hur det såg ut, för om jag ska ha den så låg så måste jag bygga om hela inredningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 http://img225.imageshack.us/img225/7425/post1111277508764qb.jpg Prova att göra två snea antenner bak eller en rak på sidan fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 http://img225.imageshack.us/img225/7425/post1111277508764qb.jpg Prova att göra två snea antenner bak eller en rak på sidan fram Varför antenner på en drag bil? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Varför antenner på en drag bil? :S Han frågade ju om nån hade någon idé om hur han kan sätta antennerna..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 .man kanske ska göra den till FlatOut hehe men först gör jag den till nått gta blev ganska bra tkr jag, men det går att få ännu bättre om man sitter och pillar lite mera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Men ska den inte vara i ett snyggt skick också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Men ska den inte vara i ett snyggt skick också? Jo, jag menar att man göra den i fint skick till gta och rostig till Flat Out Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Aha, okej Missförstod det lite Då var det inget. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Liten uppdatering på interiören Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts