Audipower Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Omg... du vet att ja kan läsa å se med ögonen va? ja menade vilken den skulle ersätta.. duh.. Fråga han......jag tror sabre.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Jag tänker ersätta den bilen med bäst ljud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Satsa på nån bil som låter som typ en V8 så blir det nog skitbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Sabre FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Jag har gjort lite på inrednignen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Snyggt Denna bilen kommer nog att bli Väldig bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 .w00t Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 22 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Jag har gjort lite på inrednignen Haha. jag som ha gjort stolarna annars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Haha. jag som ha gjort stolarna annars! Jaja men jag orkar inte skriva det båda har gjort den fast mest du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Najs!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Snyggt! Fina racestolar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 (redigerad) Nu e instrument brädan nästan klar den blir någ helt klar innan måndag som jag har gjort själv med det e mkt kvar att göra Redigerad 22 september, 2005 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 w00t! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Ska ni ha den med bästa ljud så tycker jag Buffalo som har en brummande V8! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Men Buffalo ljudet tycket jag låter som en ny V8, och det skall väl vara en gammar V8, typ Blade-ljud eller nått... Äh, gör som ni känner för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Men Buffalo ljudet tycket jag låter som en ny V8, och det skall väl vara en gammar V8, typ Blade-ljud eller nått... Äh, gör som ni känner för Ny? Buffalo e ju en Camaro Iroc från 1987 den e nästan 20år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Jag tycker att den låter lite för ny för en Chevy Nova, men du kanske har rätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Har gjort lite allt möjligt på den nu lite på inredning och sedan vinge och "parachutes"(staving?) eeller va det nu heter på svenska och bak bak stötfångare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Har gjort lite allt möjligt på den nu lite på inredning och sedan vinge och "parachutes"(staving?) eeller va det nu heter på svenska och bak bak stötfångare Du menar inte typ.. fallskärmar haha.. bromsfallskärmar för å vara exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Har gjort lite allt möjligt på den nu lite på inredning och sedan vinge och "parachutes"(staving?) eeller va det nu heter på svenska och bak bak stötfångare Riktigt snygg bil men vingen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts