putte_tutte Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Tjabah! va ett tag sen igen... har iaf börja på ett nytt projekt (som alltid när ja ha varit borta ett tag) Denna gång är det en Nova... Va tycks? (Copstar har hjälpt till också!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Tjabah! va ett tag sen igen... har iaf börja på ett nytt projekt (som alltid när ja ha varit borta ett tag) Denna gång är det en Nova... Va tycks? (Copstar har hjälpt till också!) Zmod va ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Zmod va ? Jo han använder Zmod @Putte Tutte - Det ser ut som det e två små bucklor fram på taket (se bild) försök att få bort dom Redigerad 10 september, 2005 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Snyggt! hoppas ni får klart den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Skitsnyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) CoolT! GJ! Redigerad 10 september, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Jo han använder Zmod @Putte Tutte - Det ser ut som det e två små bucklor fram på taket (se bild) försök att få bort dom Fixat liten update btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Jag fattar inte varför folk visar sånt här innan det är klart, det är väl mkt intressantare när den är färdig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Jag fattar inte varför folk visar sånt här innan det är klart, det är väl mkt intressantare när den är färdig? Näe. roligare å att se folk modda och visa sina skills . annars skulle ju vem som helst kunna ladda ner en å säga att de e ens egen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Jag fattar inte varför folk visar sånt här innan det är klart, det är väl mkt intressantare när den är färdig? Om man bara ska posta saker som e färdiga kan man lika gärna lägga upp dom på gtamods.com direkt. Det e ju kul och se en bil "födas" ... ...och man kan få komentarer på vad som kan förbättras/göras om medan man bygger istället för att behöva ändra när man e klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) http://www.americanracing.com/dealerline/blackimages/blackbig/b480DBL.jpg Nåt't skulle se coolt ut.... och Nåt't skulle oxå se coolt ut... mer insperation... http://www.americanracing.com/wheels/wheels.asp?section=A edit: Redigerad 10 september, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) http://www.americanracing.com/dealerline/blackimages/blackbig/b480DBL.jpg Nåt't skulle se coolt ut.... och Nåt't skulle oxå se coolt ut... mer insperation... http://www.americanracing.com/wheels/wheels.asp?section=A edit: Tack för isnpirationen, andra alternativet blir perfekt för den här... dock bredare fälgar bak Sorry att ja jobbar så långsamt, gör så mycke annat också... har iaf gjort klar ''grund'' karossen. ska börja gö dörrar och huv nu. orkar inte gö separat baklucka EDIT: Redigerad 10 september, 2005 av putte_tutte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Jävligt snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Kan bli snyggt, fortsätt jobba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Har en fråga!!! kan man ändra storlek på föremål utan att behöva bygga om dom??? EDIT: undrar för att jag vill använda det här däcket som ja hittade (använt till en annan bil) och det är aldeles för litet för att passa novan... Redigerad 10 september, 2005 av putte_tutte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Så där fick till de... nu börjar man få lite humm om hur stuket blir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Så där fick till de... nu börjar man få lite humm om hur stuket blir Kan jag få blueprintsen ? snälla.. blir bara el när jag försöker klippa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Kan jag få blueprintsen ? snälla.. blir bara el när jag försöker klippa Hehe, rätt så dåliga blueprints. jag har nästan bara använd sid bilden och kolla på bilder på google.se, men visst kan du få dom... skickar PM med bilderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Liten update: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Mumsigt! Nu börjar det likna något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts