syyyg Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 På gtasajten så finns det ju en lista +bilder på alla fordon till gta sa och nu undrar jag var man får tag i bilen S.W.A.T det finns ju en bild på den men alla säger ju att den bara finns i ett uppdrag så hur har han fått fram en bild till den??? var finns S.W.A.T bilen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PhOeNiXxX Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Om du översätter det där till korrekt svenska så kanske någon kan hjälpa dig, men jag tror att det finns ett antal trådar om detta redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Den finns på ett uppdrag där man ska ta swat bilen och då gör man så här: man tar den åker till the johnson house kör in bilen sticker iväg och dödar sej eller ser till att bli gripen så avslutas uppdraget automatisk åk till garaget där du körde in swat bilen johnson house i garaget där ska swat:en stå gå in i huset och spara taadaa du har swat trucken! säger inte vad uppdraget heter Redigerad 9 september, 2005 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Det funkar inte alltid dock :/ btw det var läsligt. edit:din signatur är för stor. Redigerad 9 september, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Min näh aldrig omöjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Andvänd en spawner för att spawna fram Swat-bilen, finns på gtamods.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Ja eller ggmm eller rätta mig om jag har fel Redigerad 9 september, 2005 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Ja eller ggmm eller rätta mig om jag har fel Nej, GGMM är ju ingen carspawner. det är en car installer. Gta-Garage-Mod-Manager Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Ahah :"> kan inte så många carspawners så därför kunde ggmm varit en carspawner Redigerad 10 september, 2005 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Ahah :"> kan inte så mycket carspawners så därför kunde ggmm varit en carspawner Jag har en jäkligt bra Car Spawner. men jag har glömt var jag laddade ner den :"> . När man spelar så behöver man bara trycka Ctr+ (valfri tangent) och så kommer bilen man ha ställt in kommandot på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Ooohh vill ha men du kan väl skicka den på msn Redigerad 10 september, 2005 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) visst om inte den får plats här? vilket den gjorde. Den behöver ingen installation! lägg filen i Gta Sa mappen och starta spele sen måste du starta Carspawner och injekta, sen är det bara och ställa in alla kommandon! as enkelt! carspawn_2.zip Redigerad 10 september, 2005 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Det kanske inte uppfattades men ja behöver det till gta sa PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Jaha då blev det ju genast lite knepigare kan inte hjälpa då tyvärr tror jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 edit:din signatur är för stor. Säger han som har världens största onödiga bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts