Donkeey Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Mitt förslag är : Sacs+sanga + notrafficmod + ford mustang modden.. asskönt att bara dra runt i san andreas.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Jag fattar inte riktigt vad du menar.. Kan du förklara dig lite mer? Var moddarna finns och sånt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Jag fattar inte riktigt vad du menar.. Kan du förklara dig lite mer? Var moddarna finns och sånt. Det han listat är fan vet jag - en spawner - helt tomt på alla gator - och en bil-modd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 9 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Det är bara sacs + sanga som inte finns på gta3.net Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Det är bara sacs + sanga som inte finns på gta3.net Vc-Mp/mta - orginal GTA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts