chucky.swe Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Jo nu är det såhär att jag har tittat i faq:en och undrar är det inte dags att göra en ny faq allt är ju så här T.ex jag vill hoppa över murar svar: tryck R1 är det inte dags att göra en ny faq till data och xbox? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Kopiera den, och lägg till de knappar som man använder på PC och X-box, och lägg sedan ut den. Så kommer säker en mod. att byta ut den mot den gammla. Redigerad 9 september, 2005 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Okej kanske till data men till xbox kan jag inte har det nämligen inte till xbox Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Hur startar jag inbrottsuppdragen? Du måste ha klarat uppdraget "Home Invasion" av Ryder för att starta uppdragen. Hitta en Blackville (svart skåpbil). För att enkelt göra detta: Vid ditt sparställe på Orange Groove Street, gå ut. Ta första vänster, nästa höger, nästa vänster och titta på vänster sida för att hitta en. Mellan 20.00 och 06.00 kan du göra uppdragen. Tryck 2 eller R3 för att börja! Hitta ett lämpligt hus. Gå in i det du måste vara väldigt tyst det är även dom bästa grejerna som finns är i sovrummet iallafall oftast Men det har en risk ägaren är mycket ofta där. Det finns en nedräknare som visar dig hur lång tid det är kvar tills solen går upp. Du måste hinna råna och lämna tillbaka sakerna innan tiden går ut. Du får 20$ per varje sak du tar. Du får även bonusar då och då. Går det att råna affärer? Ja det går men man måste skjuta hon/han som är bakom disken. Hur låser jag upp resten av ön? Gör alla uppdrag helt enkelt. Du kan simma och flyga till alla öarna, men, du kommer få sällskap. Polisen kommer jaga dig tills du dör helt enkelt. Hur öppnar jag kläd&vapenaffären? Genom att göra uppdrag. Affärerna kommer introducerar för dig under spelets gång. Hur ökar jag statsen? För... ...Respekt: Döda poliser, spraya 'tags', klä dig i gängets färger,döda rivaliserande gäng. ...Sex attraktion: Träna, klä dig i fina kläder, ha mycket pengar, kör fina bilar. ...Styrka: Gå till gym och träna, cykla, spring ofta. ...Uthållighet: Spring ofta, träna, cykla, det vill säga detsamma som 'Styrka' Hur ser jag mina stats? Tryck tab eller L1 när du spelar. Hur byter jag radiostation? När du är i en bil, tryck antingen R/uppåtpil för ny station eller T/neråtpil för den förra stationen. Hur klättrar jag över små staket/stängsel/murar? Ställ dig nära muren/staketet/stängslet och titta mot det. Tryck på Space / fyrkant. Är det ett högt staket/mur/stängsel så håll in space / fyrkant. Kan jag köra tågen? Ja, det kan du göra. Åk till en tågstation och vänta tills ett tåg kommer. Gå fram till loket och tryck på Enter/trekant för att köra det själv. För att åka med tåget lagligt ställer du dig bara vid en vagn och trycker på Enter/trekant. Accelerera genom att trycka på W/X och bromsa med S/fyrkant. Notera att det tar tid att både accelerera och bromsa. För hög fart i kurvor och växlar kan resultera i att tåget skenar och hoppar av rälsen. Du kan göra tåguppdrag med valfritt tåg. Detta går ut på att du ska komma till nästa station för att lämna lasten så fort som möjligt. När du kört 2 varv runt hela kartan så har du klarat tåguppdragen. Förutom att det är ett steg närmare 100% så får du 50000$! Finns det något stridsflygplan? Ja, det finns. När du kommer till San Fierro, leta reda på hangarfartyget och kolla om det står något ovanpå det och det finns ett stort urval av flygplan på flygskolan om man klarar av den. När kommer jag till flygskolan? Du måste komma till Las Venturas först. Väl där kommer du göra uppdrag som i sin tur leder till att du får flygplatsen och kan göra skolan. Hur rekryterar jag gängmedlemmar? Gå fram till en OGF medlem, sikta på honom (håll in Högermusknapp) /R1och tryck på Insert/uppåtpil. Så här många gängmedlemmar kan du ha: 1 medlem- 1% respekt eller bättre 2 medlem - 5% respekt eller bättre 3 medlem - 10% respekt eller bättre ...och i samma mönster fortsätter det upp till 8 medlemmar och 80% respekt. Hur tar jag över områden? Denna funktion introducerar för dig under uppdraget 'Doberman' av Sweet. Finns det några ovanliga nya fordon? En städbil finns att köra, såväl som en helikopter som kan transportera bilar med hjälp av en magnet(!) och en bärgningsbil som går att bärga med plus en dumper som det går att tippa flaket på(!). tjejerna tider osv. Vem är Hon?|Vad är hon?|Finns? ------------------------------------------------- Denise Robinson|Gängtjej|Du får henne under uppdraget "Burning Desire" -------------------------------------------------------------------------------------- Michelle Cannes|Mekaniker|I bilskolan nära dricksvattnet -------------------------------------------------------------------------------------- Helena Wankenstein|Bonde eller nåt liknande|Ammunation i Blueberry (På taket) -------------------------------------------------------------------------------------- Barbara Schternvart|Polis|El Quebrados polisstation -------------------------------------------------------------------------------------- Katie Zhan|Sjuksköterska|Avispa Country Club, San Fierro -------------------------------------------------------------------------------------- Millie Perkins|Caligula's Kurir|Du får henne under uppdraget Key to her heart -------------------------------------------------------------------------------------- Lite information om dom: Denise: Du får henne på kroken när du räddar henne från ett brinnande hus, Hon älskar dig fullkomligt. Men visa dig inte utanför hennes hus utan mycket Sex Appeal. Michelle: Hon gillar män med kött på benen! Spendera lite tid på att äta fet mat. Du kommer att behöva mycket Sex Appeal också! Helena: Hon gillar dig som när du startade spelet! (Minimum i fett och 20% muskler) Men du behöver Sex Appeal också! Barbara: Barbara gillar stora män, Ät en hel del mat men se fin ut och ha ca halvfullt på Sex Appeal Katie: Hon gillar muskler med massvis av Sex Appeal (Full mätare) Millie: Ta på en gimp suit och hon blir nöjd! Våga inte visa dig hos henne utan MYCKET Sex Appeal ---------------------------------------------------------------------------------------------- Tiderna då dom är hemma (Från Strategy Guide) Denise: 16:00-06:00 Michelle: 00:01.12:00 Helena: 08:00-12:00 och 14:00-02:00 Barbara: 16:00-06:00 Katie: 12:00-00:00 (Hon jobbar natt) Millie: 02:00-10:00 och 14:00-18:00 (allt stämmer dock inte)(taget från användbara länkar/information). Kan man köra spårvagnarna själv? Nej, dom går inte att åka med överhuvudtaget. Hur fungerar helikopter-kameravinkeln. Följer den efter bilen hela tiden eller byter den plats som cinematic-vinkeln? Du kan byta mellan samma kameravinklar som när du kör bil, dvs kan du välja att kameran ska följa helikoptern bakifrån hela tiden och även cinematic-vinkeln(med musen eller tangent V). Så ser det ut men någon moderator får ta och skriva om texten lite tror jag EDIT: sorry för dubbelpost. EDIT2: har ersatt "gräva med spaden" till tjejer och tider då tjejerna är hemma osv.EDIT3: den är långt ifrån klar Redigerad 10 september, 2005 av chucky.swe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Jag vill iaf ha PS2 kvar som en FAQ. Den är ju klassisk, där ska inte någon PC ta över. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Nej självklart inte men det borde finnas en faq med pc och x-box men inte för att byta ut bara finnas där Redigerad 9 september, 2005 av chucky.swe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Jaa! FAGQ för alla konsoller. Men ta inte bort PS2 bara. Redigerad 9 september, 2005 av GTApimpfoolife Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Ja det är det jag menar men nån annan får göra x-box faq:en har inte xbox :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Snyggt. Men ni får ju ha det så här ungefär: "hur hoppar jag över ett plank? Tryck: R2, R, 5," Så att alla tre konsollerna kommer med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Ja men jag kan försöka skriva det på playstation också men inte x-box Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Det fanns 3 FAQs till PC versionen på GameFAQs sist jag kolalde iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Ja men då kanske du kan fråga om du får använda dom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Jag vill iaf ha PS2 kvar som en FAQ. Den är ju klassisk, där ska inte någon PC ta över. W.O.R.D Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Ja men då kanske du kan fråga om du får använda dom Jag tycker att man då lika gärna kan gå in på gamefaqs och läsa guiden där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 14 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Jag fortsätter inte med detta inte min grej så lås denna tråd om inte nån annan vill försöka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Jag fortsätter inte med detta inte min grej så lås denna tråd om inte nån annan vill försöka Jag tycker det är bra som det där. Som sagt så är det ju bara att knalla in på Gamefaqs.com om man inte hittar det man söker i våran Faq. Låser där med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts