BigSmoke Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Jag körde ambulansuppdragen häromveckan. allt gick otroligt bra ända till steg 12, då jag hämtat alla offer så hade jag bara en blip kvar på kartan. så jag körde dit snabbt som attan och skulle hämta honom. Men det gick inte! han stog på en båt! jag försökte backa upp min bil men kom inte tillräckligt nära. Jag såg tiden snabbt rinna ut och så var det 'Abulance mission over'. PÅ SISTA GUBBEN JAG SKULLE HÄMTA!!! gissa om jag vart besviken.... är det meningen att han ska stå där?! ( skall tilläggas att jag åkte runt i Las Venturas ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Kör i Angel Pine nästa gång...Skitlätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Har inte varit med om det men när jag kommer till 8:ans medic uppdrag kraschar spelet men who cares spelet rullar på bra ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Har inte varit med om det men när jag kommer till 8:ans medic uppdrag kraschar spelet men who cares spelet rullar på bra ändå Spelet krashar men rullar på ändå?? Förklara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Det är bara medic uppdragen som gör att spelet kraschar så när man inte kör medic uppdragen så kraschar inte spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 9 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Kör i Angel Pine nästa gång...Skitlätt! Tack för tipset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 I Montgomery är det ochså mycket lätt när det gäller ambulans uppdrag. Är lite borta just nu, vad var det man fick då man klarade alla ambulans uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Mer liv kanske vet faktiskt inte jag heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Man kanske kan springa hur länge som helst, det fick man ju i VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Var det verkligen i ambulance mission trodde det var i pizzaboy mission Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Nej, det var ambulansuppdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Var det verkligen i ambulance mission trodde det var i pizzaboy mission PizzaBoy finns knappt i SA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 PizzaBoy finns knappt i SA! Ja dom är super sällsynta man kanske ser en på 250 bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Pizzaboy uppdragen finns ju inte i SA, så R* drog väl ner på de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Ja sorgligt men sant dom uppdragen var ju skit kul i vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Ja. Vorde det inte kul om någon kunde göra en modd så att man kan göra glassbils- och pizzaboy uppdragen? Och att man kan råna affärer. det är irriterande att San Andreas är helt full av mataffärer, men man kan inte råna de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Ja och det var bättre rånar möjligheter i vc tänk diamant affären det kommer en patriot ut ur bilen springer en okänd man han springer in i diamant affären och skriker:give me your money men det inte rånaren vet är att kassören har larmat polisen han får två stjärnor efter sej tänker snabbt vad ska jag göra greppar tag i pistolen och skjuter ett dödligt skott tar pengarna sticker och sticker iväg i ilfart och prejar bort poliserna när han gjort det åker i ilfart till pay and spray och sprejar bilen i en annan färg så att poliserna inte känner igen en. Då snackar vi härliga tider synd att inte det går till SA :'( Redigerad 10 september, 2005 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Ja och det var bättre rånar möjligheter i vc tänk diamant affären det kommer en patriot ut ur bilen springer en okänd man han springer in i diamant affären och skriker:give me your money men det inte rånaren vet är att kassören har larmat polisen han får två stjärnor efter sej tänker snabbt vad ska jag göra greppar tag i pistolen och skjuter ett dödligt skott tar pengarna sticker och sticker iväg i ilfart och prejar bort poliserna när han gjort det åker i ilfart till pay and spray och sprejar bilen i en annan färg så att poliserna inte känner igen en. Då snackar vi härliga tider synd att inte det går till SA :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts