Jump to content

Abulance mission.

BigSmoke
 Share

Recommended Posts

Jag körde ambulansuppdragen häromveckan. allt gick otroligt bra ända till steg 12, då jag hämtat alla offer så hade jag bara en blip kvar på kartan. så jag körde dit snabbt som attan och skulle hämta honom. Men det gick inte! han stog på en båt! jag försökte backa upp min bil men kom inte tillräckligt nära. Jag såg tiden snabbt rinna ut och så var det 'Abulance mission over'. PÅ SISTA GUBBEN JAG SKULLE HÄMTA!!! <_<^_^:P

gissa om jag vart besviken.... är det meningen att han ska stå där?! ( skall tilläggas att jag åkte runt i Las Venturas )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja och det var bättre rånar möjligheter i vc tänk diamant affären det kommer en patriot ut ur bilen springer en okänd man han springer in i diamant affären och skriker:give me your money men det inte rånaren vet är att kassören har larmat polisen han får två stjärnor efter sej tänker snabbt vad ska jag göra greppar tag i pistolen och skjuter ett dödligt skott tar pengarna sticker och sticker iväg i ilfart och prejar bort poliserna när han gjort det åker i ilfart till pay and spray och sprejar bilen i en annan färg så att poliserna inte känner igen en. Då snackar vi härliga tider :P synd att inte det går till SA :'(

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja och det var bättre rånar möjligheter i vc tänk diamant affären det kommer en patriot ut ur bilen springer en okänd man han springer in i diamant affären och skriker:give me your money men det inte rånaren vet är att kassören har larmat polisen han får två stjärnor efter sej tänker snabbt vad ska jag göra greppar tag i pistolen och skjuter ett dödligt skott tar pengarna sticker och sticker iväg i ilfart och prejar bort poliserna när han gjort det åker i ilfart till pay and spray och sprejar bilen i en annan färg så att poliserna inte känner igen en. Då snackar vi härliga tider :teehee: synd att inte det går till SA :'(

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor