Vice. Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Hoppas inte att Hultenius tar detta på fel sätt. Anledningen till den här tråden är inte för att smöra för någon utan för att det som hänt är fruktansvärt tragiskt. Och det är något som vill alla antagligen frukta för... Jag tror inte att alla har sett tråden som Hultenius har skrivigt och eftersom det antagligen kommer bli en viss förändring på forumet så bör alla läsa hans tråd. Han har uppenbarligen lagt ner ett stort arbete på Gtasajten och forumet, som verkligen har blivigt fint, underhållande och populärt. (Med tanke på antalet medlemmar och inlägg) Visa GTAsajtens skapare respekt genom att säga några ord till honom i en svår tid. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=34040 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 RIP...Hultan är världens bästa froumadmin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Är det bara jag eller blir man ständigt påmind av denna tragedi överallt? Tror knappast det är något man vill i stunder som dessa. Man vill bara glömma. Men, vi alla menar väll bara gott.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Tråkigt att höra! Stressa dig inte igenom sorgprocessen nu och försök att ta det lugnt. R.I.P to him Redigerad 9 september, 2005 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Skrev i den andra tråden...men kan väl bejklaga även i denna tråd...sånt här suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 RIP...Hultan är världens bästa froumadmin Snälla ta bort din Signatur. Tycker bara det känns oseriöst och fjantigt att ha det, inget illa ment. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Snälla ta bort din Signatur. Tycker bara det känns oseriöst och fjantigt att ha det, inget illa ment. Och så strider det mot reglerna 500*200 pixlar max. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Om jag förstått rätt är det Hultenius far som gått bort? Jag tycker det är mycket tråkigt att höra. Man vill ej att det ska hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bär Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Serri, vem brryr sig det dör folk varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Serri, vem brryr sig det dör folk varje dag Tänk innan du yttrar dig, tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Serri, vem brryr sig det dör folk varje dag Det är sorgligt, han komm för ett halvår sedan som en snäll och vänlig newbie. Nu är han på väg till att bli bannad. Så där nu släpper vi det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Serri, vem brryr sig det dör folk varje dag Snälla, håll sånt där för dig själv i fortsättningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Kan tänka mig att en sådan här sorg kan ta evigheter a gå bort Och därför tycker jag att Hultenius ska göra prewcis som många sa i den andra tråden, va med familjen, släktingarna och familjen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Visst, Hultenius behöver stöd men vi är inte de personer som bör ge honom stöd. Han behöver stöd från vänner och familj. Detta är ofantligt sorgligt men jag säger som x-pisc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Visst, Hultenius behöver stöd men vi är inte de personer som bör ge honom stöd. Han behöver stöd från vänner och familj. Detta är ofantligt sorgligt men jag säger som x-pisc. Sant, tror inte ens att han läser detta så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Sant, tror inte ens att han läser detta så.. Jag tror han tittar eller iallafall kommer att titta mer än vi tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Jag tror han tittar eller iallafall kommer att titta mer än vi tror. Jag skulle iaf inte bry mig om ett jävla forum om nån av mina föräldrar hade dött men men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Inte på ett bra tag iallfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) *Borta* Redigerad 10 september, 2005 av PluOntS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts