SlipKnoT666 Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Tja, jag undrar om ABrevolutionizer verkerligen fungerar. ABrevolutionizer Den ska tydligen ge magrutor men vet inte om den fungerar, är det nån som har testat? Glad för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Har en kompis som äger något liknande, han ser fortfarande lika ovältränad ut som för de två år sedan han köpte den. Gör det gamla hederliga, sit-ups, så får du dina rutor. Jag lovar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 9 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Tack, jag håller redan på men vet du hur lång tid det tar inan man ser resultat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Tack, jag håller redan på men vet du hur lång tid det tar inan man ser resultat? Är väll olika från person till person. Ät rätt och träna bra. Kombinera gärna med löpning eller något så du får upp din kondition och kanske tillochmed förbränner fett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Tack, jag håller redan på men vet du hur lång tid det tar inan man ser resultat? Det är olika från person till person. Och hur mkt fett du har och så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Spara slantarna och köp en Ab Going för 99 spänn istället. Jag har själv en liknande apparat och jag kan lova att det känns rejält i magmusklerna när man använder den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Jag antar att du har sett reklamen på tv. Då säger dom att bakåtvända-situps är bra men kan ge ryggsmärtor. Jag kör bakåtvända-situps i min säng varje dag och jag får inte ont. Ger riktigt bra träning också. Så sparar du 800 kr (den kostar 800 va?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Spara slantarna och köp en Ab Going för 99 spänn istället. Jag har själv en liknande apparat och jag kan lova att det känns rejält i magmusklerna när man använder den. Dom är skitbra, och roliga Det enda dumma är skaderisken, slinter du har du chansen att bryta nacken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 12 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Tack för tipsen, det blir nog situps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Spara slantarna och köp en Ab Going för 99 spänn istället. Jag har själv en liknande apparat och jag kan lova att det känns rejält i magmusklerna när man använder den. Den där ska man vara säker på att det är en bra kvalitet på. Min flickväns kompis köpte en kopia av orginalet för ungefär samma pris. När hon höll på att glida omkring som bäst var det nått som brast och hon for framåt och slog ut en tand. Om du har åldern inne så gå till ett gym och träna magmusklerna där. De har (oftast) bra maskiner. Som en del sagt kan du även/eller göra sittups på olika sätt som är bra. Tex. lägg dig på ett bord eller dylikt. med överkroppen utanför. Benen på en stol, eller "vanliga." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts