Martin-123 Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Nu är det dags igen...Stället är Flygplatserna. Regler: -Stunten får vara 90s. -Ingen modding/cfg.handling är tillåten. -Spawners får användas. - Vad som helst för fordon, men bara på flygplatserna. -sista inlämnings dag: 25-09-05... -Man får inte rösta på sig själv OBS i 90s räknas inte för/eftertexter med. OBS När sedan alla lämnat in så startas en Poll,som sedan kommer att visa vinnaren. Redigerad 9 september, 2005 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shite Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Får man åka i hela öknen? Det är rätt stort, eller är det bara nåt litet ställe där? Vad menas med Hunter Quarry då? Redigerad 9 september, 2005 av shite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Får man åka i hela öknen? Det är rätt stort, eller är det bara nåt litet ställe där? Vad menas med Hunter Quarry då? Att man antagligen ska leka i Hunter Quarry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shite Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Vadå ska man åka i det där stenbrottet igen? Det var ju i förra stuntbattle. :S Är väl roligare att variera ställen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Det skulle typ ha kunnat vara street tema tycker jag då men visst kanske jag ställer upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Tycker att vi ska ta Flygplattserna som jag redan hgar föreslagit!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Tycker att vi ska ta Flygplattserna som jag redan hgar föreslagit!! Gärna det...Ska förmodligen köpa SA till PC nästa vecka, Då äger jag er! Hahahaha Redigerad 9 september, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Lol att det ska va samma haha, mycke bättre att ha på flygplatserna då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 FLYGPLATSERNA!!!!!! inget snack om saken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shite Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Nån som kan bekräfta att det blir flygplatserna ist? Vore väl mycket roligare än samma ställe som förra gången? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Ja det finns ju en massa grejer som man kan göra där men man vill ju inte avslöja något om jag skickar in en film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 @Martin 123: ändra till flygplatserna så är jag me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 9 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Ok..FLYGPLATSERNA SOM GÄLLER....YIPPIE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 En fråga,ska det vara INNE i flygplatsen eller utanför sådär att man hoppar på terminalen och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Tycker att alla stunten måste börja eller sluta på en flygplatts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Lagade ett litet oseriöst bidrag... SVC 3 on gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Gör som ni vill men Endast Flygplatsen..ledsen att jag inte har kunnat svara...har varit i Norge.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts