Weener Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Jo, jag undrar om nån vet vad detta är för sko, iallafall märket. För dom var jävligt snygga. Menar dom röd-vita skorna som skejtaren har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Det där är ett par Vans-skor Edit, kan det vara: Old Skool http://vans.speedera.net/shop.vans.com/image/4972276B.jpg Redigerad 9 september, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Tack. Dom såg bra ut, nån som har den blekaste arning vart man kan köpa dem? Kollade på www.zoovillage.com men där fanns dom bara i svartvitt. Skulle vara evigt tacksam om nån kunde hjälpa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Tack. Dom såg bra ut, nån som har den blekaste arning vart man kan köpa dem? Kollade på www.zoovillage.com men där fanns dom bara i svartvitt. Skulle vara evigt tacksam om nån kunde hjälpa mig. Junkyard.com kan ha dem när de öppnar sin websida igen efter renoveringen. Annars (om du bor i närheten av Trollhättan) kan du åka förbi och kolla! vans.com finns ju också, kanske går att få levererat hit till Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Junkyard.com kan ha dem när de öppnar sin websida igen efter renoveringen. Annars (om du bor i närheten av Trollhättan) kan du åka förbi och kolla! vans.com finns ju också, kanske går att få levererat hit till Sverige. Åka förbi och kolla vad? Jag bor nära Trollhättan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts