VickeX Skrivet 9 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Wallemart. Kan du förklara hur du kan veta att katterna inte känner någon smärta av att sitta ihoppressad i en burk och det blir trångare och tightare desto mer benen växer? Jag har ingenting emot att du tycker så men jag bara undrar vad som får dig tycka så Redigerad 9 september, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) En katt behöver som alla djur röra på sig. Djur mår väldigt dåligt om de inte får röra på sig, spec. nyfödda/unga. Djur kan inte må dåligt eftersom dom inte vet hur det känns att må bra om dom alldrig testat på det... EDIT: gäller det VickeX säger oxå Redigerad 9 september, 2005 av Wallemart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Djur kan inte må dåligt eftersom dom inte vet hur det känns att må bra om dom alldrig testat på det... Var inte så säker på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Djur kan inte må dåligt eftersom dom inte vet hur det känns att må bra om dom alldrig testat på det... EDIT: gäller det VickeX säger oxå Okej, där kom den dummasate och sämsta kommentaren idag!! Klart som fan katter/djur känner smärta. Och Ja, de kan må dåligt. Bara för att de inte har så utväcklat sett att "ha känslor" betyder inte att de mår bra även om man sparkar på dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Var inte så säker på det Men det säger ju sig självt, om du har levt hela ditt liv med tillexempel en nål igenom ditt ben, och alldrig har frågat någon annan om dom oxå har det mår du inte dåligt av det eftersom du tror att det ska vara så... och eftersom katter inte kan kommunisera (specielt inte i lådor) så tror dom att det ska vara så och att det är deras livs uppgift... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Självklart är det så. Och om katterna skulle dom tycka att det känndes konstigt. Men det betyder ju inte att katterna tycker det är oskönt att vara ute och springa eller gå.. Om dom nu kan det efter denna fruktansvärda händelse. Om det skulle vara sant. Och har ni tänkt på att dom inte har dom som husdjur. Utan som PRYDNADER... Som.. Blommor som vissnar när dom inte får vatten fast katter som dör när dom inte får mat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kow Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Men det säger ju sig självt, om du har levt hela ditt liv med tillexempel en nål igenom ditt ben, och alldrig har frågat någon annan om dom oxå har det mår du inte dåligt av det eftersom du tror att det ska vara så... och eftersom katter inte kan kommunisera (specielt inte i lådor) så tror dom att det ska vara så och att det är deras livs uppgift... Åhhh.. Tänk dig en människa som levt i en låda hela livet, om man sedan släpper ut denna människan kommer man genast märka en hel del saker. Som t.ex tonvis med psykiska störningar. Har du hört om barn som levt i djungeln och blivit uppfostrade av vargar eller liknande. De mår inte bra av det, de blir störda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 ...och eftersom katter inte kan kommunisera (specielt inte i lådor) Katter kan givetvis kommunisera! De flesta djur kan det! Det är bara oftas väldigt primitivt. Varför tror du kan "skriker" om man råkar göra illa den? Varför tror du en katt mjauar till sin kattunge när den ska komma fram? Det kallas kommunikation. Däremot i en låda har den ingen att kommunicera med. Dina argument blir sämre och sämre. Jag förmodar att din åsikt gryndar på att du inte är särskilt förtjust i djur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Men det säger ju sig självt, om du har levt hela ditt liv med tillexempel en nål igenom ditt ben, och alldrig har frågat någon annan om dom oxå har det mår du inte dåligt av det eftersom du tror att det ska vara så... och eftersom katter inte kan kommunisera (specielt inte i lådor) så tror dom att det ska vara så och att det är deras livs uppgift... Det är inte samma sak flaskan är liten och kattstackarna växer ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kow Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Dina argument blir sämre och sämre. Jag förmodar att din åsikt gryndar på att du inte är särskilt förtjust i djur. Jag tror snarare att han har en sne livsuppfattning. Eller så skämtar han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Eller så skämtar han. Skulle inte tro det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Och har ni tänkt på att dom inte har dom som husdjur. Utan som PRYDNADER... Som.. Blommor som vissnar när dom inte får vatten fast katter som dör när dom inte får mat... Bra sagt! Djur ska inte behandlas som PRYDNADER under några omständigheter! Man har ett husdjur för att man vill ha sällskap tex. Synd bara att många inte förstår det utan har dem som tittobjekt.. (som fåglar och sånt..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Är folk psykskallar i huvet eller vad är detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kow Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Skulle inte tro det Då tycker jag synd om honom. Personligen tycker jag att han ska söka hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Men snälla, det är fake, ett hoax lägg ner för fan. Död åt katterna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Bra sagt! Djur ska inte behandlas som PRYDNADER under några omständigheter! Man har ett husdjur för att man vill ha sällskap tex. Synd bara att många inte förstår det utan har dem som tittobjekt.. (som fåglar och sånt..) Hur mkt sällskap kan man få ut av en primitv livsform som man inte kan prata med och som bara är till besvär? shit, fåglar kanske jag borde skaffa dom kräver inte så mkt underfåll och kan vara kul o kolla på ibland och ja den som nu sa att jag inte gillade djur har helt rätt, och för det ändra är jag dö seriös i det jag säger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Men snälla, det är fake, ett hoax lägg ner för fan. Död åt katterna! Vi vet att det är fake men om du inte gillar det så behöver du inte vara här och kolla. Och det är inte kattiburk saken i sig vi snackar om. Vi snackar om Wallemarts åsikter om katter i burkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Men snälla, det är fake, ett hoax lägg ner för fan. Död åt katterna! Hur vet ni att det är fejk. Lägg upp bevis istället för att bara påstå det. Även om det är fejk så fortsätter jag för att det är sinnesjuk och borde straffas hårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Hur mkt sällskap kan man få ut av en primitv livsform som man inte kan prata med och som bara är till besvär? Jadu.. det är inte äns värt att försöka förklara för dig. Att förklara värdet med ett djur i huset för en icke djurvän är som prata hur bra negrer är till en rasist.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Vi vet att det är fake men om du inte gillar det så behöver du inte vara här och kolla. Och det är inte kattiburk saken i sig vi snackar om. Vi snackar om Wallemarts åsikter om katter i burkar Ja, kattiburk. Katternas enda livsglädje är att bo i burkar. Min kompis katt vill alltid in i burkarna. Även om det är fejk så fortsätter jag för att det är sinnesjuk och borde straffas hårt! Rätt värdelöst att straffa något som inte finns hårt? Finns säkert en eller en annan stolle som prövat efter att de sett denna sida. Dessa bör vinna nobelpriset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts