Jump to content

Rädda katterna!

VickeX
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 108
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Jag vet att dom inte gjorde illa några katter men. Hur kul tror dom det är för oss?

Jacker, KalleR, Invictus och dom andra 492 som skrev på listan eller iaf trodde på det.

EDIT: Ja skribb ^_^

Nu kommer säkerligen folk totalt tappa förtroendet för mig (om ni ens hadde något)

Men jag inser inte problemet med det där? även om det nu inte är sant, Katterna lider ju knappast, dom får ju mat/dryck och luft, deras ben formar sig ju som sagt efterlådan så det gör ju inte ont för dom heller.

Nu är det ju bevisat fejk, vilket vissa kanske blir lättade över, för mig kvittar det... bara o skita i o köpa en om ni inte gillar det?

Come on flame me fellas ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu kommer säkerligen folk totalt tappa förtroendet för mig (om ni ens hadde något)

Men jag inser inte problemet med det där? även om det nu inte är sant, Katterna lider ju knappast, dom får ju mat/dryck och luft, deras ben formar sig ju som sagt efterlådan så det gör ju inte ont för dom heller.

Nu är det ju bevisat fejk, vilket vissa kanske blir lättade över, för mig kvittar det... bara o skita i o köpa en om ni inte gillar det?

Come on flame me fellas  ^_^

WTF! Katter e lika mycket levande varelser som du!!

Vad skulle du tänka om du skulle åka in i en sån där??!!!! ^_^

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WTF! Katter e lika mycket levande varelser som du!!

Vad skulle du tänka om du skulle åka in i en sån där??!!!!  ^_^

Så du anser mig lika lågt stående som en KATT?! vad för positivt har katter åstakomit för oss mäniskor? det enda skulle väll vara som nått konstigt sällskapsdjur, då slutar det bara med att den skiter på mattan eller nått sånt... då är ju det här bättre om man absolut måste ha en katt, så här vet man ju iaf var man har fanskapet ^_^

Och om jag vore en katt och åkte in i en sån där låda skulle jag inte klaga, jag kunde ju omöjligt vet att det fanns andra som hadde det bättre?

men eftersom jag är människa vet jag att det finns människor som inte sitter i lådor och alltså klaga, men katter har inte den förmågan... dom är alldeles för dumma för det :blink:

Redigerad av Wallemart
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Come on flame me fellas ^_^

Jag tycker att det där uttalandet du just gjorde var riktigt jäkla sjukt och elakt, men jag tänker inte klaga på det, eftersom du själv vet att du är...konstig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du anser mig lika lågt stående som en KATT?! vad för positivt har katter åstakomit för oss mäniskor? det enda skulle väll vara som nått konstigt sällskapsdjur, då slutar det bara med att den skiter på mattan eller nått sånt... då är ju det här bättre om man absolut måste ha en katt, så här vet man ju iaf var man har fanskapet ^_^

Och om jag vore en katt och åkte in i en sån där låda skulle jag inte klaga, jag kunde ju omöjligt vet att det fanns andra som hadde det bättre?

men eftersom jag är människa vet jag att det finns människor som inte sitter i lådor och alltså klaga, men katter har inte den förmågan... dom är alldeles för dumma för det :blink:

Nej vi anser en katt lika högt stående som dig ^_^

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej vi anser en katt lika högt stående som du ^_^

^_^ Det är ju samma sak..

En katt ÄR inte lika högt stående som jag, kan du då förklara varför vi har dom som husdjur? nää just det. Katter (Och dom flesta andra djur) är endast till för att vara redskap för oss, och vi ahr ingen som helst nytta av katterna.. det är ju knappast gott kött och man kan inte ha om till nått vettigt, nää kor och hästar for the win :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vad för positivt har katter åstakomit för oss mäniskor?

Varför måste ett djur ha gjort något bra för människan för att ha rätt till att leva? Bara för att vi är en högre stående art betyder inte det att alla andra är värda noll. Ska vi skjuta alla Lejon för att de inte "gjort någon nytta i samhället"? Ska vi hoppa hopprep med ormar för att de är värdelösa?

Djur är inte mindre värda, bara lite dummare. Visste ni att chimpansen är lik oss till 98.2%!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, det skulle jag alldrig acceptera eftersom jag vet att det finns folk som har det bättre...

En katt vet inte det och tror att allt är ok. Vägra förstå det  ^_^ ?

Så ifall vi hade stoppat ner dig när du var en bäbis, hade det varit okej då? Inte fan hade du vetat annat då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det var då fan vad alla skulle bli sura då? Bara för att jag ahr en egen åsikt så börjar alla komma med person angrepp.

Funderar på o skriva nått stil med " Om det skal vara på det viset så quitar jag sajten" men det är ju det ni vill så därför stannar jag här endast för att jävlas! (Åtminstånde ett tag till)

@KOW: ja om ni hadde hållit mig inlåst utan kontakt med andra människor ja, då hadde inte jag heller vetat att det fanns nått bättre... men nu är det försent ^_^

Redigerad av Wallemart
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det var då fan vad alla skulle bli sura då? Bara för att jag ahr en egen åsikt så börjar alla komma med person angrepp.

Funderar på o skriva nått  stil med " Om det skal vara på det viset så quitar jag sajten" men det är ju det ni vill så därför stannar jag här endast för att jävlas! (Åtminstånde ett tag till)

När man säger sin åsikt så får man vara beredd på att få höra någon annans.

Inga bra argument har du heller. Svara på min fråga istället.

EDIT: Så då hade det varit okej?? Ett gott råd, detta ska du inte ta som ett påhopp men. Allvarligt nu, du borde prata med någon om detta. En hjärnskrynklare kanske, vad vet jag. Du måste lära dig att respektera liv.

EDIT 2: Och hur lycklig tror du att du hade varit i den där lådan? Visste du att det är en mänsklig reflex att gå. Det är inget vi lär oss (till samma grad som vi lär oss att läsa t.ex) det är något som vi "måste" göra.

Redigerad av Kow
Länk till kommentar
Dela på andra sidor