Cyper Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Ni som dricker te här vad är det godaste som ni vet? Själv dricker jag Irish Tea, så jävla gott, 2 sockerbitar och mjölk.:"> Redigerad 9 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Earl Grey med mucho socker och mjölk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Is te med 99% socker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Earl Grey med mucho socker och mjölk. Earl Grey är inte dålig, dricker det ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Te är för tjejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Earl Grey, lite mjölk mycket socker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Iste, citron smak helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Te är för tjejer Jäså, vad föredrar en man som du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Jordgubbs the är gott. Men det godaste heter semester. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Te är för tjejer ...och sofistikerade gentlemän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Ice Tea! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Svartvinbär och grönt te är gott och för smakens och hälsans skull dricker jag alltid mitt te utan socker. Det enda jag brukar tillsätta är några droppar citronsaft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Vad som helst...fruits of the forest är gott tex! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 ...och sofistikerade gentlemän. Sannerligen. Föredrar Mysiga Stunder, mm... Earl Grey är lite väl simpelt. Det är inte riktigt en upplevelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Jag älskar te Dricker typ minst 5 koppar per dag. Just nu är min favorit följande *trumvirvel* http://www.lipton.nu/lipton-se/images/PyrGoldF.jpg Detta är också himla gott *tadaa* Sen är faktiskt lidls darjeeling-te ganska gott. Socker i teét (böjning?) är för mesar. Drack alltid det i början, men det är för sött. Lite mjölk ska det vara dock. Och en bit vit choklad till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Earl Grey med mucho socker (2 sockerbitar) och mjölk. ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Jordgubbs te med socker i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Brukar mest dricka kamomillte på morgonen med socker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 COFFEE IS THE SHIZZLE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Ojojoj, jag glömde det bästa - Chai-te =) Favorit-cafédrycken, synd bara att jag bor i en skitstad; annars skulle jag sitta i en mörkgrön, söndersutten sextiotalsfotölj med en chai-te i ena handen och en bra bok i andra på favoritcafét runt hörnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts