skribb Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 (redigerad) area 51 är alltså en verklig M.I.B bas....min teori om pyramiderna är att aliens hjälpte egyptierna att bygga dem. egyptierna blev så glada att de gjorde skulptururer och bilder på dom (alla konstiga djur, sfinxen) <--min teori jag tror också att dem kommer att besöka jorden än en gång, vi människor kommer bli rädda och anfalla dem, utomjordingarna blir förargade och startar krig mot jorden. dom här kanske är aliens: Amen "The Hidden One," a primordial creation-deity Anubis Egyptian god of the dead Bast Egyptian cat goddess Bes Egyptian dwarf god believed to guard against evil spirits and misfortune Chons Egyptian moon god Dua Protector of the stomach of the deceased Geb God of the Earth Hathor Egyptian cow goddess Isis Egyptian mother goddess Ka Egyptian name for the vital force of life Maat Egyptian goddess of truth and justice Min Egyptian fertility god Mut Wife of Amen, mother of Khons Nephthys Egyptian goddess of the dead Nut Egyptian goddess of the sky and of the heavens Osiris Egyptian god of the underworld and of vegetation Qetesh Goddess of love and beauty Re Egyptian sun god Selket Scorpion goddess, helper of women in childbirth Set Egyptian god of chaos Shu Egyptian god of the air Sobek Egyptian crocodile god Taweret Hippopotamus goddess and protective deity of childbirth Thoth Egyptian moon god Wepwawet God of war and of the funerary cult Redigerad 18 januari, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Re Egyptian sun god Ra!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 jaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Det heter både Re och Ra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 jo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Hmmm mysko Han som legat på sinnesjukhus vadsa han att dom gjorde där?? Dom måste ju ha blivit arga på honnom och skjutit honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 jag skulle också vilja vet faktiskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 (redigerad) Det kanske ser ut som i som i Half Life, hemliga forskingslabb i öknen där de gör försök med rymdvarelser. Redigerad 19 januari, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Hmmm mysko Han som legat på sinnesjukhus vadsa han att dom gjorde där?? Dom måste ju ha blivit arga på honnom och skjutit honom! Alien forskning....vapen forskning(Med alien teknologi)....programet handlade om honom efter hans död så man fick inte reda på så mycket!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Om ni vill veta mer om ufon och så gå in på denna sida Men altså var Roswell falskt?? Har någon en bild på Area 51 eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Om ni vill veta mer om ufon och så gå in på denna sida Men altså var Roswell falskt?? Har någon en bild på Area 51 eller?? Den som har tagit en bild på Area 51 är troligen död nu!....Det närmsta du kan komma Area 51 är genom att så många spel har just Area 51 som en bana(Perfect Dark är ett exempel)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Hehe kan inte en nyhets helekopter eller något åka ovanför och fota?? Eller just det jag den ligger ju under jorden... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Hehe kan inte en nyhets helekopter eller något åka ovanför och fota?? Eller just det jag den ligger ju under jorden... :"> Ja och så blir helekoptern skjuten som en fluga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 troligtvis ja.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 har ni sett denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Jag undrar när hemlighetstämpeln på roswellmaterialet släpps....eller har det redan släppts? Den släpptes för flera år sedan. Kongressledmoten Steven Schiff begärde en utredning av det amerikanska Riksrevisionsverket. I juli 1994 släppte verket och 1995 flygvapnet två separata rapporter där alla dokument som man kunde hitta publicerades, både tidigare hemliga och öppna. Man kom till slutsatsen att en hemlig avancerad ballong av typen mogul hade kraschat i Roswellområdet. Rapporten kan beställas per telefon +1 202 512 6000, uppge dokumentnummer GAO/NSIAD-95-187 (uppgifter från 1995). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crime Lord Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 jag tror dom byggde eifeltornet också...min teori är att det är en sorts rumdfarkost som kommer att bli aktiverad någon gång de närmaste 100åren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 lägg av...dom renoverar effeiltornet varje år vilket betyder att isåfall skulle dom ha märkt nåt för längesen...dessutom har jag varit där uppe, och folk berättar vem som har byggt det osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 lägg av...dom renoverar effeiltornet varje år vilket betyder att isåfall skulle dom ha märkt nåt för längesen...dessutom har jag varit där uppe, och folk berättar vem som har byggt det osv. Ingenjör Eiffel.....samma man som ritade frihetsguddinnan....som Frankrike senare skänkte till USA!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 har ni sett denna? Jag tycker det liknar raketer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts