Weener Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Den här bilden är svergies bästa ufo bild. ingen har kunnat förklara detta fallet källa: Ufo.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 fett, jag e jävligt intresserad av ufon & övernaturliga fenomen Var e bilden tagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crime Lord Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 fejk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Jag tycker det ser ut som en lampa på typ en helekopter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crime Lord Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 det här är vad som syns på bilden : http://www.pbs.org/wgbh/nova/specialfx2/im...niumfalcon.jpeg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Har ni spelat nån gång Driver 2 på PSone innan jag upptäckte GTA3 kunde jag spela det där spelet 24tim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Har ni spelat nån gång Driver 2 på PSone innan jag upptäckte GTA3 kunde jag spela det där spelet 24tim håll dig till änmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Jag har en ufo bild jag har tagit själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Jag har en ufo bild jag har tagit själv Kul......Ett flygplan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Neee Ett äkta som jag har tagit!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 och vad har pappa sagt om att leka med parabolen ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 och vad har pappa sagt om att leka med parabolen ?! Om jag använder den som pulka igen kommer han(Pappa)inte få ut några försäkrings pengar om den går sönder!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 17 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 min kompis hade nån skadad film eller nåt så det såg ut som ufon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 min kompis hade nån skadad film eller nåt så det såg ut som ufon U.F.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 17 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 U.F.O det ser ut som en fresbi eller hur det stavas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 det ser ut som en fresbi eller hur det stavas Ja eller nån slags boll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 Fan ta er..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 Fan ta er..... tror du allvarligt att det var ett ufo??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 UFO....ingen vet om dom existerar eller ej....ganska coolt....Area 51 USAs hemligaste militärbas....ligger mitt i öknen....dom har spärrat av 3 kilometer runt själva ingången....och hör och häpna dom har rätt att beskjuta folk som passerar avspärrningarna......säg vad ni vill...men något skumt måste det va med Area 51.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 U.F.O hur svårt är det egentligen att klippa in en böna på en bil på himlen ....... det var dessutom asdåligt gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts