Tvkds Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Blir helt vansinnig! Kör runt några tjejer tills det står att en "kund" försöker smita o efter en stund står det destroy him har jag för mig. Sen spelar det ingen roll vad jag gör, det blir bara mission failed hela tiden. Om jag skjuter honom, kör på honom osv, står det bara att jag måste vara rädd om kunderna...? Så, snälla! Vad gör jag för fel? Har PC-versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Är du på ett uppdrag från Pimpen då du kör runt med hans PimpMobile (bilen)? (glömt namnet) försök att slå ner honom annars!? Redigerad 9 september, 2005 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tvkds Skrivet 9 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Kör bilen o trycker på en knapp för att aktivera uppdraget, samma som Taxi o Ambulanstypen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Nu är jag nog efter? vilken bil menar du? Vilket uppdrag menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tvkds Skrivet 9 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) När jag inte är på ngt uppdrag utan bara tar en sån där bil man kan köra prostituerade i, precis samma som Taxi, Ambulans och Polisuppdragen. Ett extrauppdrag eller vad man ska säga. EDIT: Bilen heter Broadway o när man sätter sig i den står det "Press 2 to toggle pimpingmissions on or off" Hoppas du förstår!? Redigerad 9 september, 2005 av Tvkds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Oja, pimp mission. Har själv funderat på attt köra det, men vet inte vart bilen finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tvkds Skrivet 9 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Nej, inte heller knytnävarna hjälper. Denna gång stod det att han var rough mot min prostutierade o sen Get him! En smäll o det blev mission failed... Blir knäpp! CYPRES: Bilen finns överallt, kör omkring som vanliga bilar. Bara att sno en! Redigerad 9 september, 2005 av Tvkds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Du kanske dödar fel person Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Kör inte över honom. Spring fram till honom och slå ner honom. Se till att du inte slår ner din egen hora(då NPC:s dör väldigt lätt), utan slå ner killen. Btw, han försöker inte smita, han försöker...uhm...minns inte. Men om jag minns rätt försöker han inte smita. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tvkds Skrivet 9 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Har provat detta utan framgång. Hinner bara slå en enda gång så står det att jag är för "rough" mot kunderna och att de då inte vill återkomma, eller nåt i den stilen. Och mission failed. Suck... Tack iaf. för hjälpen, får köra Taxi istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Låter skummt... Redigerad 9 september, 2005 av BigSmoke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts