Alpha Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Har franska. Och kan konstantera att jag inte är bra på det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Vote: Tyska achtung, achtung! jag hade fan MVG fastän jag sög jag var typ bra i 8:an sen så trodde lärarn att jag var bra var typ haXXor på proven och sög på lektionerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Vote: Franska! Je voudrais un pantalon, s'il vous plaît! Ah, quelle barbe! Ça va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Vote: Franska! Je voudrais un pantalon, s'il vous plaît! Ah, quelle barbe! Ça va? "Jag vill ha ett par byxor, tack! Ah, vad tråkigt! Hur mår du?" Vad menas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Ville bara visa lite av min kunskap inom det franska språket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts