VickeX Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Japp. Vilket språk har du/hadde du på högstadiet... Vote: Francais Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Har spanska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Español Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Franska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Vote Franska Men hade båda Tyska och Franska under högstadiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Español Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Franska. Redigerad 9 september, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Spanska, fast jag går inte i högstadiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Tyska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Jag hade bara sv/eng. Men på Gymnasiet läste jag Italienska med tre andra och världens flummigaste lärare. 2 prov på tre år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Jag hade tyska i 6:an 7:an 8:an men det sög så jag bytte till svenska/engelska i 9:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Franska. Tycker det är idiotiskt att dom som har valt ett extra språk måste plocka bort ett ämne från sitt slutbetyg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Började med tyska i 6an och 7an... sen hoppade jag av och läste förstärkt engelska 8an och 9an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Hade tyska halva 6:an. Språkmix(sv/en) resten av högstadiet. Vote: Sv/en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Hade tyska i sexan och halva sjuan.. sen fick jag inte ha det mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Hade tyska i 6an o 7an... men ja hade lärt mig nåra ord bara så ja bytte till extra engelska... o där behöver man inte anstränga sig för de e så lät.. man får typ lära sig.. house, dog o sånt o kolla på mycke film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Hade tyska i 6an o 7an... men ja hade lärt mig nåra ord bara så ja bytte till extra engelska... o där behöver man inte anstränga sig för de e så lät.. man får typ lära sig.. house, dog o sånt o kolla på mycke film Fick ni lära er grejjer på förstärkt engelska vi kollade på film varannan gång, och satt i datorsalen varannan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Franska i högstadiet, då fick vi välja bland franska och tyska. Nu i gymnasiet kör jag spanska, fast skulle helst vilja lära mig kinesiska eller japanska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Fick ni lära er grejjer på förstärkt engelska vi kollade på film varannan gång, och satt i datorsalen varannan Nej.... inte jag iaf... men resten va sånna som va dåliga, så dom lär sig säkert nåt hade nån bok, som ja inte ens orkade göra nåt i för de va ås lätt... o nästan varje kong kolla vi på film... fast inte hela lektionen.. nån lek ibland.. rita, gissa, spring eller nåt sånt.. men då orkar ja inte va me, för ja kan jämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Franska, bytte till Sprv i 7an (Svenska och Engelska.) Dom tar ju endå bort det sämsta betygen, så varför inte få 2 bra betyg, istället för 1 bra..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts