Explosiv Anka Skrivet 9 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Crice skrev: Men så har det sett ut i alla tider; dina rötter kommer från många olika platser, också. Det är så människans utveckling alltid har sett ut, och alltid kommer att se ut... tills dess att vi slaktat naturen helt och blir brända till askhögar en solig dag i december. Mja, i alla fall de fattiga svarta stackarna, vi vita klarar oss undan och flyr till Mars. Thadda' world. . Redigerad 19 maj, 2021 av Explosiv Anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Nej det blir väl inte bredare. Tänk efter några generationer, då står alla där och man kan ju inte säga att alla har samma historia och bakgrund utan alla står där tomhänta. Då kommer flera kulturer gå under och flera språk kommer sluta användas, och en massa olika folkslag kommer försvina och tänk då bara på alla som redan är minioriteter dom kommer upplösas helt. Och? Det gör väll inget om alla lever tillsammans? då bildas väll helt nya folkslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Ja men det har inte alltid varit som det är nu. ta tillexempel sverige bara nu på hundra år har det kommit cirka 1 miljon invandrare till sverige. Jag menar det är inte naturligt nu utan medvetet. Framförallt det går i fortare och onaturligt fort. Tar nog inte många år innan Sverige har den nordiska folkstammen som en minoritet. Jaja, mota bort alla smutsiga blattar från din pryda dotter, då... jag är i alla fall inte så trångsynt så att jag kollar på människors bakgrund i första hand. Du måste tänka på att du talar om människor här. Vad spelar bakgrund för roll, egentligen? Sveriges historia är väl egentligen inte så mycket att vara stolt över? Vilka tyrannier har väl vi någonsin krossat, och vilka folkhjältar har dött för vår frihet? Jaja, jag hajar vad du menar, men finner det ändå lite udda. Du vill att dina barn och barnbarn inte ska ha beblandat sig med invandrare. Well, världen ser annorlunda ut idag, min vän. Invandrarna är välkomna i Sverige nu, ty världen har blivet mer öppensinnig. Givetvis kommer etniskt svenska (hrrm) göra barn med invandrare. Givetvis. Och dessa barn kommer styra Sverige om sextio år. Givetvis. Du kommer då sitta på ålderdomshemmet, svära åt förbipasserande blattar och telefontracka dina barnbarn om att de ska sluta träffa den där äckliga invandraren, allt för att bevara dina traditioner och syner på livet. Ah, I love nutty people. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 9 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Crille_ skrev: Och? Det gör väll inget om alla lever tillsammans? då bildas väll helt nya folkslag? . Redigerad 19 maj, 2021 av Explosiv Anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Edit: Är väldigt nyfiken hur ni xPISC och crice står politiskt är ni "rödingar" om man får säga så eller hur stårn ni ? "Röding"? Struntar i att sälla mig till någon speciell "sida" - jag har mina syner, och lever efter dem. Givetvis finns det stora politiker genom tiderna som jag ser upp till, men jag är ändå inte helt på en sida. Jaja, ge mig lite motargument nu, jag har le tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 9 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Crice skrev: "Röding"? Struntar i att sälla mig till någon speciell "sida" - jag har mina syner, och lever efter dem. Givetvis finns det stora politiker genom tiderna som jag ser upp till, men jag är ändå inte helt på en sida. Jaja, ge mig lite motargument nu, jag har le tråkigt. . Redigerad 19 maj, 2021 av Explosiv Anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 När jag kollar på filmer, där det finns en god sida och en ond sida som vill förstöra världen och göra det till en svinstia, ser man direkt att det är de goda som vinner, varför? Jo, en värld med förstörelse, slaveri och rasindelning fungerar inte. Detta, mina vänner, är jusst vad rasism handlar om. Rasisterna och rasismen är den sida som vill ha gränser, vill ha olika raser så att förstörelse (bla. krig) kan få existera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Nä men just därför jag undrade hur ni/du står? Kanske du skulle vilja skriva lite värderingar och åsikter du har? Skulle vara intressant och se hur andra tycker och tänker. Dom flesta av mina kamrater är väldigt opolitiska av sig och tycker inte och tänker inte så mycket. Så dom enda jag har att argumentera med är invandrarna på skolan, fast dom argumenterar inte utan kommer mest med hot. Jaja, mota bort alla smutsiga blattar från din pryda dotter, då... jag är i alla fall inte så trångsynt så att jag kollar på människors bakgrund i första hand. Du måste tänka på att du talar om människor här. Vad spelar bakgrund för roll, egentligen? Sveriges historia är väl egentligen inte så mycket att vara stolt över? Vilka tyrannier har väl vi någonsin krossat, och vilka folkhjältar har dött för vår frihet? Jaja, jag hajar vad du menar, men finner det ändå lite udda. Du vill att dina barn och barnbarn inte ska ha beblandat sig med invandrare. Well, världen ser annorlunda ut idag, min vän. Invandrarna är välkomna i Sverige nu, ty världen har blivet mer öppensinnig. Givetvis kommer etniskt svenska (hrrm) göra barn med invandrare. Givetvis. Och dessa barn kommer styra Sverige om sextio år. Givetvis. Du kommer då sitta på ålderdomshemmet, svära åt förbipasserande blattar och telefontracka dina barnbarn om att de ska sluta träffa den där äckliga invandraren, allt för att bevara dina traditioner och syner på livet. Ah, I love nutty people. Där har du några av mina värderingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Ja just det alltså kommer den nordiska folkstammen dö ut och ersättas av något större folkslag tillexempel Negroider. Då kommer du aldrig mer få se en blond blåögd kvinna/tjej vilket jag tycker är det vackraste som finns. Är det bara jag som känner stolthet över våran folkstam? Samtidigt tycker inte jag dom andra folkstammarna ska upplösas heller. Edit: Är väldigt nyfiken hur ni xPISC och crice står politiskt är ni "rödingar" om man får säga så eller hur stårn ni ? Jag bryr mig inte om det, den får gärna dö ut för mig (Våra förfäder var svarta från början). Det gör inget för jag tycker inte det är det vackraste som finns (Tycker brunetter är finare). Vad är det man ska vara stolt över i våran stam då?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Judarnas fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Judarnas fel. Hein? Nu får du ta och förklara dig en smula, smulan, är själv halvjude och undrar lite smått vad jag har gjort för att förtjäna denna anklagelse. Antar att du bara vill skämta, och det är väl rätt skoj förvisso, även om det där skämtet var ganska torrt, i jämförelse med majoriteten av de andra judeskämten [som nästan alltid anspelar på stora näsor och cash...] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Alla är vi ruttna, äckliga människor when it all comes down to it. Ingen är bättre än någon annan. Ingen är sämre än någon annan. Vi är alla bara värdelösa människor! And you can quote me on that, you slimey bastards! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 9 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Crice skrev: Där har du några av mina värderingar. . Redigerad 19 maj, 2021 av Explosiv Anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Jag bryr mig inte om det, den får gärna dö ut för mig (Våra förfäder var svarta från början). Det gör inget för jag tycker inte det är det vackraste som finns (Tycker brunetter är finare). Vad är det man ska vara stolt över i våran stam då?... Det var bland det mest rasistiska jag hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Det var bland det mest rasistiska jag hört Vad var det som du tyckte var rasistiskt i det? Edit: Tror jag vet vad du menar. Han skrev att ha tyckte blonda tjejer är vackrast då skrev jag att jag tyckte att det var brunetter som var det Redigerad 9 september, 2005 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 9 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Jag bryr mig inte om det, den får gärna dö ut för mig (Våra förfäder var svarta från början). Det gör inget för jag tycker inte det är det vackraste som finns (Tycker brunetter är finare). Vad är det man ska vara stolt över i våran stam då?... Inget fel på brunetter heller. Edit: Crille_ Du säger att alla vita människor lika gärna kan dö det är i allra högsta grad rasistiskt! Redigerad 9 september, 2005 av Explosiv Anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Jag tror inte att tonåringar gör kriminella saker i förorter för det finns rasister som hatar dom. Dom har det dåligt och måste därför göra kriminella saker men deras föräldrar har inte en enda arbetsinstinkt alls. utan tittar på parabol-tv hela dagarna Crille: Du ororar mig. Ens hudfärg har men hur klimatet är där man bor. Vara stolt? Att vi har blivit rika och välutvecklat land Redigerad 9 september, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Men Ankan, vad är så fine and dandy med etniskt bevarande? Du säger att du vill bevara historian, visst? Finemang, den är kvar. De elaka invandrarna kommer inte att smyga in på natten och sudda i historieböckerna. Tro mig, snart kommer världen vara mer öppen för invandring, och även om vi i Sverige var tidiga, så kommer andra länder strax ta in fler invandrare, dem också. Och tro mig, andra generationens invandrare får en bra utbildning, och om samhället bara öppnar sig mer för dessa individer så kommer vi få bukt på vår elaka A-kassa. Du kanske inte ska skylla problemen på den "nysvenska" arbetskraften, utan på den "gammelsvenska" arbetsmarknaden. Personligen så tror jag att du personligen har ett förakt för invandrare, och visst, jag bryr mig inte. Du kommer inte gå långt, och om du bara står och hojtar om dina åsikter i det öppna så kommer det inte bara vara invandrare som smäller till dig. Du kommer antagligen bli en kontorsslav som sitter på fikarasterna och skrockar åt "dessa dumma blattar", om nu inte dina radikala hatsyner svalnat en smula. Invandringen är inget problem i Sverige, oavsett vad dina främlingsfientliga källor tutar i dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Men Ankan, vad är så fine and dandy med etniskt bevarande? Du säger att du vill bevara historian, visst? Finemang, den är kvar. De elaka invandrarna kommer inte att smyga in på natten och sudda i historieböckerna. Tro mig, snart kommer världen vara mer öppen för invandring, och även om vi i Sverige var tidiga, så kommer andra länder strax ta in fler invandrare, dem också. Och tro mig, andra generationens invandrare får en bra utbildning, och om samhället bara öppnar sig mer för dessa individer så kommer vi få bukt på vår elaka A-kassa. Du kanske inte ska skylla problemen på den "nysvenska" arbetskraften, utan på den "gammelsvenska" arbetsmarknaden. Personligen så tror jag att du personligen har ett förakt för invandrare, och visst, jag bryr mig inte. Du kommer inte gå långt, och om du bara står och hojtar om dina åsikter i det öppna så kommer det inte bara vara invandrare som smäller till dig. Du kommer antagligen bli en kontorsslav som sitter på fikarasterna och skrockar åt "dessa dumma blattar", om nu inte dina radikala hatsyner svalnat en smula. Invandringen är inget problem i Sverige, oavsett vad dina främlingsfientliga källor tutar i dig. Jag tror tyvärr inte det. Rasismen i sverige har ökat drastiskt på senaste åren. Partiet Sverigedemokraterna ryktas att snart komma in i riksdagen eftersom stödet för dom år uppåt kraftigt. då kan det bli problem Redigerad 9 september, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Vad var det som du tyckte var rasistiskt i det? Edit: Tror jag vet vad du menar. Han skrev att ha tyckte blonda tjejer är vackrast då skrev jag att jag tyckte att det var brunetter som var det Att du sa att hela den vita rasen i norr kan dö. Du tänker på samma sätt om oss som en viss man med lustig mustach tyckte om judar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts