Tux Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Har träffat schyssta invandrare och mindre schyssta, precis som jag träffat schyssta svenskar och mindre schyssta svenskar. Mm... vissa e klart schyssta, det håller jag med! Obs Varning Tips!: 95% av alla Invandrare som kör en BMW är kriminella! .... (bra att veta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Mm... vissa e klart schyssta, det håller jag med! Obs Varning Tips!: 95% av alla Invandrare som kör en BMW är kriminella! .... (bra att veta) Men snälla. Lägg ner all bullshit. Kan du inte tillföra något vettigt så får du gärna undvika att skriva något alls - försöker föra en mer seriös diskussion. Sen missförstod du vad jag skrev. Menade att det finns säkert lika många schyssta invandrare som svenskar, människor allihopa - man blir inte elak av att ha ett annat ursprung än Sverge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Vill du inte ha en diskussion så har du inget att göra på ett diskussionsforum. Tycker namnet säger sig självt.. Har träffat schyssta invandrare och mindre schyssta, precis som jag träffat schyssta svenskar och mindre schyssta svenskar. Jag vill inte ha en Diskussion till om detta ämnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Patriot for life! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Jag vill inte ha en Diskussion till om detta ämnet! Easy way out. Besök inte tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Easy way out. Besök inte tråden. Jo det tänker jag göra. Tänker däremot inte skriva något i den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Vad är det man ska vara så himla stolt över i detta land? Att förfäderna till svenskarna plundrade massa andra länder och hade skägg samt mustach? Nej det finns inget att vara stolt över enligt mig, stolt kan man vara om man gjort någonting personligen! PEACE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Vad är det man ska vara så himla stolt över i detta land? Att förfäderna till svenskarna plundrade massa andra länder och hade skägg samt mustach? Nej det finns inget att vara stolt över enligt mig, stolt kan man vara om man gjort någonting personligen! PEACE! Korrekt!... man ska inte fan vara patriot för Sverige... det ända vi gjorde va att Plundra länder och käcka potatis... Japp! POTATIS!... vi har aldrig liksom haft nåt SPECIELT krig... bara lille Gustaf och hans vänner som resten med sitt lille skepp...wow... TITANIC e mer intressant ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Mm... vissa e klart schyssta, det håller jag med! Obs Varning Tips!: 95% av alla Invandrare som kör en BMW är kriminella! .... (bra att veta) 99% av alla svenskar är förmodligen också krimminella. Alla har väl gått mot röd gubbe, cyklat på trottoaren eller kört utan lyse någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 99% av alla svenskar är förmodligen också krimminella. Alla har väl gått mot röd gubbe, cyklat på trottoaren eller kört utan lyse någon gång. Haha, men invandrarna (och svenskarna) gör värre saker. Som mord och sån't. Dra inte in mig i någon diskution nu, för jag är sämst på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) 99% av alla svenskar är förmodligen också krimminella. Alla har väl gått mot röd gubbe, cyklat på trottoaren eller kört utan lyse någon gång. 99% av alla svenskar e kriminella? jo klart men jag menade att Svenskarna inte gasar förbi alla bilar på en väg eller? Dom kör inte på rött när en cyklist vill gå över gatan eller? Dom har inte värsta Trance (Arabic) musik på i bilen eller? Dom gasar inte ifrån Polisen när polisen väl närmar sig eller? Dom moddar inte sina bilar med olagliga saker eller? Redigerad 12 september, 2005 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 99% av alla svenskar e kriminella? jo klart men jag menade att Svenskarna inte gasar förbi alla bilar på en väg eller? Dom kör inte på rött när en cyklist vill gå över gatan eller? Dom har inte värsta Arabic Dance musik på i bilen eller? Dom gasar inte ifrån Polisen när polisen väl närmar sig eller? Dom moddar inte sina bilar med olagliga saker eller? Byt ut Arabic Dance mot Trance så passar den där beskrivningen in pefrekt på ett antal svenskar i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) Lite statistik... till er alla Enjoy!! Tio grövsta brottslingarna som är på fri fot från svenska fängelser 1 Shailendrahumar Bhola grovt narkotikabrott 2 Ramunas Buzunas grovt narkotikabrott 3 Gorge Janusev mord 4 Leif Lindberg grovt narkotikabrott <-------Låter svenskt, en SVENSK! 5 David Bravo Ibarro mord 6 Naser Saiti grovt narkotikabrott 7 Roy Brian Bijkerk grovt narkotikabrott 8 Lokman Mutlu grovt narkotikabrott 9 Razmik Abedi grovt narkotikabrott 10 Igor Gorjainov grovt narkotikabrott Källa:http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,516506,00.html http://img105.imageshack.us/img105/640/statistikphpchart77sn.gif http://img105.imageshack.us/img105/4858/statistikphpchart86se.gif http://img105.imageshack.us/img105/8040/statistikphpchart115mf.gif http://img105.imageshack.us/img105/5428/statistikphpchart126wh.gif Redigerad 12 september, 2005 av curry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Lite statistik... till er alla Enjoy!! http://img105.imageshack.us/img105/640/statistikphpchart77sn.gif http://img105.imageshack.us/img105/4858/statistikphpchart86se.gif http://img105.imageshack.us/img105/8040/statistikphpchart115mf.gif http://img105.imageshack.us/img105/5428/statistikphpchart126wh.gif Ska man vara rasist bara för det? Låter inte logiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Skytten: Var det du som postade en länk om folkpartiet och deras främlingsfientliga hisotria? Skulle gärna vilja läsa den igen. Tror det var som svar på när darkjack sa att han stödjer dom i förra politiktråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aykaramba Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Jag är inte rasist och ingen av mina vänner heller men jag har träffat totalt 4 invandrare som inte beter sig som de är "getto". På en festival stod det en invandrare och frågade mig "ey har du tändare?" och jag svarade "nej, tyvvär" då sa han "Jävla Rasse!" och började bete sig som han ville ha fight men då kom en polis förbitraskande. Då tog han och hans polare och drog, det tycker jag var jävligt lågt. Vi i svergie tar emot invandrare som reser från deras land pga. Krig och sådant och sen beter sig som att svergie är skurken i dramat. Nej jag kan ärligt säga att minst 70% av invandrarna jag träffat beter sig illa och rasistiskt mot vita. Jag tycker att de som får komma in och bo lagligt i svergie ska vara tacksamma istället för hatiska mot vårt land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 (redigerad) Jag är inte rasist och ingen av mina vänner heller men jag har träffat totalt 4 invandrare som inte beter sig som de är "getto". På en festival stod det en invandrare och frågade mig "ey har du tändare?" och jag svarade "nej, tyvvär" då sa han "Jävla Rasse!" och började bete sig som han ville ha fight men då kom en polis förbitraskande. Då tog han och hans polare och drog, det tycker jag var jävligt lågt. Mytomanjävel. Det går inga poliser "traskande" .. möjligtvis så for en polisBIL förbi. Låter påhittat. Betvivlar också att du sa: "nej, tyvärr" .. möjligtvis sa du "nä.. det har jag inte." Betvivlar också att han sa: "jävla rasse!" Redigerad 13 september, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aykaramba Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Inne i Skellefteå utanför mcdonalds är det en gågata och många av vägarna inne i stan var då avstängda pga att man inte skulle smita in på området så polisen gick. Och mytomanjävel!?, Jävla rasse var precis vad han sa åt mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Mytomanjävel. Det går inga poliser "traskande" .. möjligtvis så for en polisBIL förbi. Låter påhittat. Betvivlar också att du sa: "nej, tyvärr" .. möjligtvis sa du "nä.. det har jag inte." Betvivlar också att han sa: "jävla rasse!" Nödvändigt påpekande? Inte för att detta är mer givande, och varför skulle han ljuga? En mytoman är en person som tror på sina egna lögner, som inte kan kontrollera det, och jag betvivlar starkt att det är fallet, och spela roll om han sa"nej,tyvärr" eller "nej,det har jag inte". Tux: Menar du att alla invandrare moddar sina bilar, kör ifrån polisen och inte stannar vid rött? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts