Jump to content

Ny tråd om rasism

Explosiv Anka
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 218
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mm... vissa e klart schyssta, det håller jag med! ;)

Obs Varning Tips!:

95% av alla Invandrare som kör en BMW är kriminella! .... (bra att veta) ;)

Men snälla.

Lägg ner all bullshit. Kan du inte tillföra något vettigt så får du gärna undvika att skriva något alls - försöker föra en mer seriös diskussion.

Sen missförstod du vad jag skrev.

Menade att det finns säkert lika många schyssta invandrare som svenskar, människor allihopa - man blir inte elak av att ha ett annat ursprung än Sverge.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det man ska vara så himla stolt över i detta land?

Att förfäderna till svenskarna plundrade massa andra länder och hade skägg samt mustach?

Nej det finns inget att vara stolt över enligt mig, stolt kan man vara om man gjort någonting personligen!

PEACE!

Korrekt!... man ska inte fan vara patriot för Sverige... det ända vi gjorde va att Plundra länder och käcka potatis... Japp! POTATIS!... vi har aldrig liksom haft nåt SPECIELT krig... bara lille Gustaf och hans vänner som resten med sitt lille skepp...wow... TITANIC e mer intressant ju!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

99% av alla svenskar är förmodligen också krimminella. Alla har väl gått mot röd gubbe, cyklat på trottoaren eller kört utan lyse någon gång.

Haha, men invandrarna (och svenskarna) gör värre saker. Som mord och sån't.

Dra inte in mig i någon diskution nu, för jag är sämst på det. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

99% av alla svenskar är förmodligen också krimminella. Alla har väl gått mot röd gubbe, cyklat på trottoaren eller kört utan lyse någon gång.

99% av alla svenskar e kriminella? jo klart men jag menade att Svenskarna inte gasar förbi alla bilar på en väg eller?

Dom kör inte på rött när en cyklist vill gå över gatan eller?

Dom har inte värsta Trance (Arabic) musik på i bilen eller?

Dom gasar inte ifrån Polisen när polisen väl närmar sig eller?

Dom moddar inte sina bilar med olagliga saker eller?

;)

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

99% av alla svenskar e kriminella? jo klart men jag menade att Svenskarna inte gasar förbi alla bilar på en väg eller?

Dom kör inte på rött när en cyklist vill gå över gatan eller?

Dom har inte värsta Arabic Dance musik på i bilen eller?

Dom gasar inte ifrån Polisen när polisen väl närmar sig eller?

Dom moddar inte sina bilar med olagliga saker eller?

;)

Byt ut Arabic Dance mot Trance så passar den där beskrivningen in pefrekt på ett antal svenskar i Sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite statistik... till er alla :wub: Enjoy!! :)

Tio grövsta brottslingarna som är på fri fot från svenska fängelser

1 Shailendrahumar Bhola  grovt narkotikabrott 

2 Ramunas Buzunas  grovt narkotikabrott 

3 Gorge Janusev

mord

4 Leif Lindberg

grovt narkotikabrott  <-------Låter svenskt, en SVENSK!

5 David Bravo Ibarro  mord

6 Naser Saiti  grovt narkotikabrott 

7 Roy Brian Bijkerk  grovt narkotikabrott 

8 Lokman Mutlu  grovt narkotikabrott 

9 Razmik Abedi  grovt narkotikabrott 

10 Igor Gorjainov  grovt narkotikabrott

Källa:http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,516506,00.html

Redigerad av curry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte rasist och ingen av mina vänner heller men jag har träffat totalt 4 invandrare som inte beter sig som de är "getto". På en festival stod det en invandrare och frågade mig "ey har du tändare?" och jag svarade "nej, tyvvär" då sa han "Jävla Rasse!" och började bete sig som han ville ha fight men då kom en polis förbitraskande. Då tog han och hans polare och drog, det tycker jag var jävligt lågt. Vi i svergie tar emot invandrare som reser från deras land pga. Krig och sådant och sen beter sig som att svergie är skurken i dramat. Nej jag kan ärligt säga att minst 70% av invandrarna jag träffat beter sig illa och rasistiskt mot vita. Jag tycker att de som får komma in och bo lagligt i svergie ska vara tacksamma istället för hatiska mot vårt land.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte rasist och ingen av mina vänner heller men jag har träffat totalt 4 invandrare som inte beter sig som de är "getto". På en festival stod det en invandrare och frågade mig "ey har du tändare?" och jag svarade "nej, tyvvär" då sa han "Jävla Rasse!" och började bete sig som han ville ha fight men då kom en polis förbitraskande. Då tog han och hans polare och drog, det tycker jag var jävligt lågt.

Mytomanjävel.

Det går inga poliser "traskande" .. möjligtvis så for en polisBIL förbi.

Låter påhittat.

Betvivlar också att du sa: "nej, tyvärr" .. möjligtvis sa du "nä.. det har jag inte."

Betvivlar också att han sa: "jävla rasse!"

;P

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mytomanjävel.

Det går inga poliser "traskande" .. möjligtvis så for en polisBIL förbi.

Låter påhittat.

Betvivlar också att du sa: "nej, tyvärr" .. möjligtvis sa du "nä.. det har jag inte."

Betvivlar också att han sa: "jävla rasse!"

:P

Nödvändigt påpekande? :ermm: Inte för att detta är mer givande, och varför skulle han ljuga?

En mytoman är en person som tror på sina egna lögner, som inte kan kontrollera det, och jag betvivlar starkt att det är fallet, och spela roll om han sa"nej,tyvärr" eller "nej,det har jag inte".

Tux: Menar du att alla invandrare moddar sina bilar, kör ifrån polisen och inte stannar vid rött? ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor