curry Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Halloj, undrar om det finns andra GTA sidor på svenska? Förutom Tobias-nilssons sida och gtasajtens. Tack för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Gamla hedliga Blaques sida ligger fortfarande uppe, den som gjorde att han blev skribent på gtasajten, och admin i forumet http://home.no/blaques-gta/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Förut fanns GTAPortalen, som hölls igång av Jocken först och främst(om jag minns rätt, i alla fall är hanmedlem på detta forum) men den har varit nere i typ ett år, men ska visst öppnas igen i höst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Förut fanns GTAPortalen, som hölls igång av Jocken först och främst(om jag minns rätt, i alla fall är hanmedlem på detta forum) men den har varit nere i typ ett år, men ska visst öppnas igen i höst. Warmedal! Jag saknar han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 (redigerad) Warmedal! Jag saknar han Kom in i #gtasajten, han hänger där 24/7 Redigerad 8 september, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Kom in i #gtasajten, han hänger där 24/7 Var mycket där innan, men blir aldrig av. Men OK ska in där då Har visserligen han på msn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 8 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Äre ingen som vet en annan gtasida, har gtasajten monopol på det svenska internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts