Noxzist Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Dom nuvarande stickorna går att tända mot nån skrovlig uta, sten, betong eller något... det gäller bara att vara snabb och skapa friktion, funkar fint för mig =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Cowboystickor heter dem, säljs av skämtartiklarföretaget som har en liten knubbig blond pojke som alltid jävlas med sina föräldrar som logga.... ...mitt hat till honom kan liknas med mitt hat till Karlsson på Taket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 ...mitt hat till honom kan liknas med mitt hat till Karlsson på Taket... Hatar du också Karlsson på Taket? Han bara utnyttjar den stackars pojken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts