Jump to content

Är du rädd för snutar?

Sikorka
 Share

Är du rädd för poliser?  

122 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Viss kör utbildning ja, men inte så att man ska behöva ta ett körkort för ett par tusen.

De har tom. snackats om att höja åldersgränsen. Nu har jag aldrig ägt en moped för jag har inte varit intresserad men de som vill bör kunna ha ekonomi för det.

Förbjud moped klass 2 i trafiken och stryp upp klass 1 och sätt körkort på den. Jag skulle kunna tänka mig att ha en eu-moppe om den gick i 80. Det är ju billigare än bilen.

Att betala pengar för utbildning och licens för att köra ett fordon är skandal, varken bilkörkort eller något annat bör kosta pengar.

Problemet är att de som sköter utbildningen inte får några inkomster, isåfall skulle det bli statliga kostnader vilket skulle gå på skatten och då skulle alla klaga återigen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 104
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ah, Eu moppe...

Sorry trodde du körde bil.

Jag stöttar dig. Fortsätt köra. F*n inte klokt att man ska ha körkort för moped.

Snart ska man väl ha hundkörkort oxå som de snackade om för ett tag sedan... :P

Men det e sugigt att man bara får köra i 45 på vanlig väg för när mna kommer på vägen o kör o moppen accar segt pga dom stryper moppen i sverige så kommer det alltid jävlar o prejar ut en hänt mig flera gånger denna månaden senast igår på väg hem från skolan

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehm... Nej, jag är inte rädd för polisen... Har man någon anledning att vara det eller?

Ja.. Kanske typ (Gissar bara) om du råkar köra en sån här mitt på rast vid skolan med några kompisar:ermm: och så kommer det en polisbil och jagar dig.. Då hade du blivigt rädd! :huh:

----

Jag känner en polis.. Som.. ( Äsch det kanske jag inte ska säga här) han har iaf snäll..

Men jag är fortfarande rädd för vanliga poliser..

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja.. Kanske typ (Gissar bara) om du råkar köra en sån här mitt på rast vid skolan med några kompisar:ermm: och så kommer det en polisbil och jagar dig.. Då hade du blivigt rädd! :huh:

----

Jag känner en polis.. Som.. ( Äsch det kanske jag inte ska säga här) han har iaf snäll..

Men jag är fortfarande rädd för vanliga poliser..

Man kanske hade blivit lite pirrig, men inte rädd precis!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men lol.. skulle dem ta fast en då ? asså shiiit... jag har inte änns lysen, sedan cyklar jag på bilvägen och tävlar med bussen :shifty:

nej, jag är inte rädd

Det beror på i vilken stad man befinner sig i.

I malmö säger de bara: (oftast) Due, huppa a cykel med en gång...

I Lund: (som är cyklarnas stad pga studenterna och därav noll toleransen) DU!!! Vad är ditt namn? Det blir 700:- i böter. Gör du om det tar vi cykeln ifrån dig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor