Jazz Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Hej! Jag letar efter ett program som typ, spelar in film mdans man surfar på nätet. finns det något sådant? Har googlat men kunde inte hitta. Tacksam för hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Jo hej du! Jag använder windowsmediakodaren när jag ska spela in nått på skärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 (redigerad) Och var hittas den? Redigerad 8 september, 2005 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Den finns här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 (redigerad) Mega thx! Edit: Funkar ej, måste ha någonting som spelar in det, om jag fattat rätt. Kan du nått annat? Redigerad 8 september, 2005 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Mega thx! Edit: Funkar ej, måste ha någonting som spelar in det, om jag fattat rätt. Kan du nått annat? Fanns nåt prog jag hadde förr. Hmm Sök på google efter Screen Recorder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Jag vet ett program som kan spela in det som händer på skärmen, sparas som swf fil. Men man kan kanske välja i vilket format man vill spela in på. Kommer inte på namnet nu tyvärr. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Jag får det att fungera.PICT0016_1.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts