Funnylin Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Om nån upptäcker än att man laddar ner.. Vad kan hända då? :'( Då kommer Henrik att vifta ilsket på pekfingret, varefter han gör ett korkat uttalande i pressen. Ehm... sen blir du stämd på 2 miljoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Jag trodde det kom från slutet av ordet "softwares" Därför utalar jag det precis som slutet Alltså det är bara ordet varor (wares) med ett z som precis allt annat. Alltså appz, gamez osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Då kommer Henrik att vifta ilsket på pekfingret, varefter han gör ett korkat uttalande i pressen. Ehm... sen blir du stämd på 2 miljoner. Hjälp! Inte Henrik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Vi borde haft ett guide forum där trådar som denna och den man skyddar sig mot virus och spam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Vi borde haft ett guide forum där trådar som denna och den man skyddar sig mot virus och spam Skulle bli lite tomt där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Skulle bli lite tomt där? Tomt? Det ska vara guider där inget annat då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Mycket bra skriven guide SlewME. Nu kan man bara länka hit när någon idiot börjar skriva Warez i fel läge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Slewme ! Jävligt bra skrivit ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Tomt? Det ska vara guider där inget annat då. Ja, då skulle det ju bli tomt. Typ som Allmänt fast för guider? Var det så du menade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Slewme ! Jävligt bra skrivit ! Tackar för all kritik, bra som dåligt Har även startat en dc hubb nu som Beffo Webbhotell står för, BeffoHub heter den. Tänker inte nämna en adress för jag vet att det har varit känsligt på sajten om det förut. Det är mitt bidrag till piratkopieringen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Du skulle inte kunna tänka dig att ändra lite i det du skrev om bittorrent? För det första så heter tekniken bittorrent. En torrent är bara filen som bittorrentklienten man använder skall kunna hitta andra peers och börja leecha/seeda. Sen så kan vi väl låta bli att rekomendera bitlord? Bitlord är en ripoff av en gammal, utdaterad version av BitComet. Dessutom så är bitlord fylld med adware/spyware/virus vilket inte BC är. BC har förresten nyss släppts i en ny version! Var så god... BitComet (siten är ofta hårt belastad). Bra att du lär folk att veta hut ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Du skulle inte kunna tänka dig att ändra lite i det du skrev om bittorrent? För det första så heter tekniken bittorrent. En torrent är bara filen som bittorrentklienten man använder skall kunna hitta andra peers och börja leecha/seeda. Sen så kan vi väl låta bli att rekomendera bitlord? Bitlord är en ripoff av en gammal, utdaterad version av BitComet. Dessutom så är bitlord fylld med adware/spyware/virus vilket inte BC är. BC har förresten nyss släppts i en ny version! Var så god... BitComet (siten är ofta hårt belastad). Bra att du lär folk att veta hut ! Jag rekommenderar inte BitLord. Jag gav det som ett exempel. Jodå, tyckte att det var på tiden att lära folk lite vett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Jag rekommenderar inte BitLord. Jag gav det som ett exempel. Jodå, tyckte att det var på tiden att lära folk lite vett. Vad rekomenderar du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Vad rekomenderar du då? BitSpirit eller BitComet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 APB slog till BlueCrap för nån dag sen. Hjälp, de drar sig närmare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 APB slog till BlueCrap för nån dag sen. Hjälp, de drar sig närmare! *Laddar hagelbrakaren* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 APB slog till BlueCrap för nån dag sen. Hjälp, de drar sig närmare! Lyckat tillslag btw: http://www.piratbyran.org/index.php?view=f...thread&id=34869 När de svenska piraterna fick höra att något var på gång monterades servern ner och flyttades till ett nytt, säkert ställe. Och spridningen av piratmaterial fortsätter som tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 (redigerad) Var kan jag ladda ner bitlord?? edit: råkade quota funnylin av någon anledning . Redigerad 26 september, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Var kan jag ladda ner bitlord?? edit: råkade quota funnylin av någon anledning . Bitlord.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Bitlord.com? HAr för mig att jag provade det .. aja, tack iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts