hubbert Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Det coolaste jag vart med om är att delta i chiliad challenge, ta på fallskärmen och hoppa ut på hoppet och fälla ut skärmen.. CJ sitter sedan på cykeln och håller i fallskärmen! Men det visste ni säkert redan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Hände mig idag... Satt hukad på ett tåg från SF Till LS. Sista Bil bron innan LS ön Fastnar jag inuti bron, Kommer inte därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Det är rätt kul på chilliad challange att "fuska" genom att sätta ut en husbil i vägen och sedan se alla köra in i den Då får man ett rejält försprång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Det sjukaste ja varit me om på SA var när ja skulle ta över alla "hoodsen" i LS å så satt ja i en bil och sköt ut år sidan å helt plötsligt så stod dt cheat activated ja hade tydligen skrivit in en vapen kod. Då blev ja tvungen att lada om meftersom man intre e en cheater! Nästan samma sak hände mig. Jag gjorde uppdraget när man ska jaga "Freddie" med O.G Loc. När jag helt plötsligt svängde vänster stog det "Cheat Activated" - Jag gjorde samma sak som dig. Laddade om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Det var väll när jag upptäckte hur man "smällte" CJ när han cyklade på en mountanBike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Jag va med om en ganska kul grej för några dagar sen. en polisbil körde efter en annan bil så krocka dom i en lastbil. alla klev ut å börja skjuta på varandra. så ja tog fram snipern å sköt ner ena polisen och då sprang den andra polisen å tog en annan förares bil å kasta ut honom å körde iväg detta har säkert hänt er oxå men de e ganska kul å se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Lite överdriven gangsta, skapade crash.* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) Som HowHow sa... Dagens lol kanske?? n00bs Redigerad 25 oktober, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts