Gäst Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 (redigerad) Ny tråd, Förra blev låst PGA av dålig titel. Själv var det när jag skulle hoppa med en gocart från Mt Chiliad, Den fastnade i luften så att jag kunde köra omkring några hundra meter ovanför normal markhöjd...Ganska kul men jag dog när jag körde in i ett höghus i alldeles för hög fart! Redigerad 8 september, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Öh.. Okej.. Har du nån bild på det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Klä sig lite snyggt i gängets färger, rektyrera lite, ta en stylad savanna, åka o göra drive by på varios los aztecas, när mina gang dudes har dött tar jag lowrider meet saken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Moddar vapnerna lite och sen slaktar poliser och tar en NRG och lurar FBI och SWAT på hopp som bara en mc klarar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Tycker att hastigheten på motorvägarna kan vara lite långsammare.. va fan! alla bilar kör ju plattan i mattan så att säga, och då när man vill köra lite lugnt å realistiskt så blir man påkörd bakifrån av nån jäkla lastbil som kör i en MCs hastighet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Detta ska fortfarade postas i dagens LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Älskar att modda sönder mitt Gta Sa. Ex: Polisens bilar åker i 5 Km\H och väger 2Kg. Sabre kör i 999999 Km\H, GoKarten åker lika fort som Sabre men väger Ca 10 000 Kg mer. Och snart ska jag försöka göra en atom bomb av antingen Hand granaten eller Rocket Kulan som man skjuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Det låter ju nice... Skicka den med atombomben om du får till det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Det sjukaste ja varit me om på SA var när ja skulle ta över alla "hoodsen" i LS å så satt ja i en bil och sköt ut år sidan å helt plötsligt så stod dt cheat activated ja hade tydligen skrivit in en vapen kod. Då blev ja tvungen att lada om meftersom man intre e en cheater! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Tycker att polishelikopter komentarerna är väldigt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Öh.. Okej.. Har du nån bild på det eller? PS2...No Photos taken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sherm Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 KAN någon stänga av repeat-knappen av denna topic??!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 KAN någon stänga av repeat-knappen av denna topic??!?! N00b, Det hjälper att inte dra upp trådar om dom ska gå i graven... IDag hände detta; Jag cruisade runt, Min brorsa ville spela, Jag lät honom testa med en totalkvaddad Perrenial och sa att den var snabbast i spelet! Då lyckades den jäkeln få in ett fusket som gör bilen CJ kör till snabbast i spelet!! Då tog jag över igen, Det gillade inte han och det blev vilt slagsmål om kontrollen. BUSTED! Cj får komma till polisstationen, Men han vaknar upp inne i en cell! Inte utanför som vanligt...Strange Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 @Godfather MytomaN^ Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) @Godfather MytomaN^ Eller? Jag tror fan det asså.. EDIT:Det låter helt osannolikt att du kan köra en gokart i luften, och att cj hamnade i en cell när du spelade .. tror dig inte. Redigerad 12 september, 2005 av Didier Sachs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 N00b, Det hjälper att inte dra upp trådar om dom ska gå i graven... IDag hände detta; Jag cruisade runt, Min brorsa ville spela, Jag lät honom testa med en totalkvaddad Perrenial och sa att den var snabbast i spelet! Då lyckades den jäkeln få in ett fusket som gör bilen CJ kör till snabbast i spelet!! Då tog jag över igen, Det gillade inte han och det blev vilt slagsmål om kontrollen. BUSTED! Cj får komma till polisstationen, Men han vaknar upp inne i en cell! Inte utanför som vanligt...Strange Hahaha yeah right.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghosty Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Älskar att modda sönder mitt Gta Sa. Ex: Polisens bilar åker i 5 Km\H och väger 2Kg. Sabre kör i 999999 Km\H, GoKarten åker lika fort som Sabre men väger Ca 10 000 Kg mer. Och snart ska jag försöka göra en atom bomb av antingen Hand granaten eller Rocket Kulan som man skjuter. Asså hur moddar man saker? jag vill veta hur man ändra hastighet åp bilar å sånt. Kul om du kunde berätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Asså hur moddar man saker? jag vill veta hur man ändra hastighet åp bilar å sånt. Kul om du kunde berätta Kolla .gxt (rätta mig om jag har fel) filerna i San Andreas mappen. Tror det var så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Jag tror fan det asså.. EDIT:Det låter helt osannolikt att du kan köra en gokart i luften, och att cj hamnade i en cell när du spelade .. tror dig inte. Älskar man inte buggar, Ska göra om det när jag skaffar PC versionen och då filmar jag också... @ bogart Ja, CJ hamnade i en cell, Fast nu har jag fått reda på att det var från ett fusk på min Gameshark CD som min lillebror hade "råkats aktivera" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Asså hur moddar man saker? jag vill veta hur man ändra hastighet åp bilar å sånt. Kul om du kunde berätta Det är enkelt. gå in på Gta Gaming för att hitta nästan alla dom bästa modden. Här är handling editorn (som man ändrar bilar med) Gta handling editor och är nästan samma men man kan ändar på fler saker samtidigt, Tex: vapen, bilar, lite om människorna och sånt skit: San Andreas Ultimate Editor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts