Jump to content

Det absolut roligaste,

Gäst
 Share

Recommended Posts

Ny tråd, Förra blev låst PGA av dålig titel.

Själv var det när jag skulle hoppa med en gocart från Mt Chiliad, Den fastnade i luften så att jag kunde köra omkring några hundra meter ovanför normal markhöjd...Ganska kul men jag dog när jag körde in i ett höghus i alldeles för hög fart!

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det sjukaste ja varit me om på SA var när ja skulle ta över alla "hoodsen" i LS å så satt ja i en bil och sköt ut år sidan å helt plötsligt så stod dt cheat activated ja hade tydligen skrivit in en vapen kod. Då blev ja tvungen att lada om meftersom man intre e en cheater!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

KAN någon stänga av repeat-knappen av denna topic??!?!

N00b, Det hjälper att inte dra upp trådar om dom ska gå i graven...

IDag hände detta;

Jag cruisade runt, Min brorsa ville spela, Jag lät honom testa med en totalkvaddad Perrenial och sa att den var snabbast i spelet!

Då lyckades den jäkeln få in ett fusket som gör bilen CJ kör till snabbast i spelet!!

Då tog jag över igen, Det gillade inte han och det blev vilt slagsmål om kontrollen.

BUSTED!

Cj får komma till polisstationen, Men han vaknar upp inne i en cell! Inte utanför som vanligt...Strange

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

N00b, Det hjälper att inte dra upp trådar om dom ska gå i graven...

IDag hände detta;

Jag cruisade runt, Min brorsa ville spela, Jag lät honom testa med en totalkvaddad Perrenial och sa att den var snabbast i spelet!

Då lyckades den jäkeln få in ett fusket som gör bilen CJ kör till snabbast i spelet!!

Då tog jag över igen, Det gillade inte han och det blev vilt slagsmål om kontrollen.

BUSTED!

Cj får komma till polisstationen, Men han vaknar upp inne i en cell! Inte utanför som vanligt...Strange

Hahaha yeah right.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Älskar att modda sönder mitt Gta Sa. ;P:P

Ex: Polisens bilar åker i 5 Km\H och väger 2Kg. :P;)

Sabre kör i 999999 Km\H, GoKarten åker lika fort som Sabre men väger

Ca 10 000 Kg mer. -_-;)

Och snart ska jag försöka göra en atom bomb av antingen Hand granaten eller Rocket Kulan som man skjuter. :P:P

Asså hur moddar man saker? jag vill veta hur man ändra hastighet åp bilar å sånt. Kul om du kunde berätta :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror fan det asså..

EDIT:Det låter helt osannolikt att du kan köra en gokart i luften, och att cj hamnade i en cell när du spelade .. tror dig inte.

Älskar man inte buggar, Ska göra om det när jag skaffar PC versionen och då filmar jag också...

@ bogart

Ja, CJ hamnade i en cell, Fast nu har jag fått reda på att det var från ett fusk på min Gameshark CD som min lillebror hade "råkats aktivera"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså hur moddar man saker? jag vill veta hur man ändra hastighet åp bilar å sånt. Kul om du kunde berätta ^_^

Det är enkelt. gå in på Gta Gaming för att hitta nästan alla dom bästa modden.

Här är handling editorn :lol: (som man ändrar bilar med) Gta handling editor

och är nästan samma men man kan ändar på fler saker samtidigt, ^_^ Tex: vapen, bilar, lite om människorna och sånt skit: :PSan Andreas Ultimate Editor

Länk till kommentar
Dela på andra sidor