Ace Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Meh.. När jag tankar med Bittornado så hänger sig nerladdningen efter ca 5 min.. någon som har haft samma problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Har inte haft nåt sånt problem, men testa byta .torrent-klient till Azureus eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Har inte haft nåt sånt problem, men testa byta .torrent-klient till Azureus eller nåt. Nej usch! BitLord, inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Warez Snack... Ta via PM så slipper ni förmodligen bli varande! Och edita bort era svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 8 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Warez Snack... Ta via PM så slipper ni förmodligen bli varande! Och edita bort era svar Men suck.. Bittorrent är inte warez.. laddar ju självklart bara ner lagliga saker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 (redigerad) Warez Snack... Ta via PM så slipper ni förmodligen bli varande! Och edita bort era svar Är du dum eller? Han frågade om hjälp med en bit-torrent client. Snälla det finns mer saker på nätet än warez som använder sig av torrentfiler. Kallar du detta warez? http://www.gamerscinema.org/detailed.php?f...deS.rar.torrent Redigerad 8 september, 2005 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Warez Snack... Ta via PM så slipper ni förmodligen bli varande! Och edita bort era svar Det är inte warez... Det är ett gratisprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 8 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Verkar funka med Azureus Tack för tipset.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Har också haft sådär förut så då bytte jag till azureus fast efter några dar hängde sig det också och då bytte jag tillbaks till bittornado och så funkade det i några dagar o så höll jag på tills jag fick min nya dator typ . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Prova ABC programmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Man ska använda bitcomet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Exakt, Bitcomet är det bästa tycker jag iallfall. Först körde jag ABC det programet ville stänga av mina nedladdningar sen testade jag Azurieus men det är ju uppbyggt på Java så det var både segt sen blev det ett antal fel. Och nu när jag har bytt till Bitcomet så har det fungerat smärtfritt hur länge som helst. Och kom inte att säg att Torrent-program (och alla fildelningsprogram) är warez. Det är ju det upphovsrättadematerialet man laddar hem som är "olagligt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Bitcomet for teh win Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Nej usch! BitLord, inget annat. Bitlord är ju bara spywaresad BitComet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Bitlord är ju bara spywaresad BitComet? Ajdå... Då är jag butträjpad... Kanske därför datorn är seg och dummar sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Ne! Bittorrent ska man ha! Orginalet!... Ni som går runt till varje j*kla topic och säger Warez måste verkligen ha tråkigt, har ni inget annat att göra? Är ni nån form av Warezistratör eller? Till er som säger Warez: Leave the god stuff for the great ones, its not for private use! Vilket betyder... Lämna Warez varningarna till Moderatörerna, sluta använda det som om ni va nån moderatöt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 BITCOMET FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts