HOWHOW Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 . http://www.planetmg.com/NewProd/games/load..._gtaliberty.cfm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Så roligt Booooring.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Så roligt Booooring.. Skriv inte om du inte tycker det är intressant då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Så roligt Booooring.. Håll dig till den allmänna sektionen om det är så trist. Kul med lite ny info, HOWHOW. Redigerad 9 september, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Kul med lite ny info, HOWHOW. Här fanns det lite mer! http://gta-psp.net/ Kaboom den lilla grisen som använder mig som springpojk nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Och med den frågan vart är kaboom har inte sett han på ett tag nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Fult. Tyckte dom sade att grafiken skulle vara bättre än GTA III. Sällan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Fult. Tyckte dom sade att grafiken skulle vara bättre än GTA III. Sällan Tänk dig istället att det är på en skärm som är mindre än din handflata så får vi se vad du säger... kommer se svinbra ut kan jag säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Tänk dig istället att det är på en skärm som är mindre än din handflata så får vi se vad du säger... kommer se svinbra ut kan jag säga... Har sett en PSP så jag tänka mig det lilla grafikmonstret där på. Men vem vet, det kanske blir bra iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts