Jump to content

Ska du se på säsongspremiären av Efterlyst

JMC
 Share

Ska du se på säsongspremiären av Efterlyst idag?  

54 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hrm..

Dessa personer som medverkar är journalister. Journalister rapporterar om vad som händer/hänt i världen. Det är inte journalisternas jobb att ta fast tjuvar och vända sig till allmänheten om hjälp. Det är polisens jobb att fånga bovar osv.

Vote: nej.

Ehm, inte riktigt. Efterlyst är ett samarbete mellan TV3 och Polisen och de som tar emot tittarnas samtal är riktiga poliser. Reportrarnas uppgift i programmet är bara att förmedla information om brotten till tittarna, resten tar snuten hand om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hrm..

Dessa personer som medverkar är journalister. Journalister rapporterar om vad som händer/hänt i världen. Det är inte journalisternas jobb att ta fast tjuvar och vända sig till allmänheten om hjälp. Det är polisens jobb att fånga bovar osv.

Vote: nej.

Polisen kan inte vara överallt samtidigt. Därför behöver dom folkets uppgifter som dom sett för att gripa dom

Redigerad av Ceone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Våte: Ja!

"har ni sett den efterlyste eller vet ni vem han är? ring 08-702 00 90" :wub:

-----

GW Perssons e fett skön :huh: (proffessorn)

"nja det vill jag vell inte påstå"

Han mumlar så tyst när han pratar så man får höja volymen som fan.

Sen när det blir reklampaus eller någon ljudeffekt så får man ont i öronen av att det är så högt. :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han mumlar så tyst när han pratar så man får höja volymen som fan.

Sen när det blir reklampaus eller någon ljudeffekt så får man ont i öronen av att det är så högt. :wacko:

Mumlar? Tror mer du sabbat din hörsel. Jag hör han bra.

page_content_440_551276_0.jpg

Redigerad av JMC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Vet inte

Tror inte jag har sett det nån gång. Vad går det ut på?

Men Azore!? Efterlyst...!? Det är ju skitcoolt.

Leffe är ju kung med sitt mummlande...

Brynolf Went var dock fetare. "Det är ena jävla ligister som skulle ha en riktig avhyvling."

Vote: klart-som-korvspad-att-jag-sitter-klistrad-vid-tv:n-som-ett-barn-utanför-en-gotte-affär-klockan-nio. :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor