bär Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Nån har tydligen hackat http://www.tobiasnilsson-gta.net/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Ka... Ka... Ka... Kaboom!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) Rätt åt honom.. Han kommer säkert polisanmäla. =) @Funnylin: Risk för det, mjo. Redigerad 7 september, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Nej så onödigt, nu kommer det ju bli ännu mer liv och ännu mer gtasajtenhat från den gossen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Nej så onödigt, nu kommer det ju bli ännu mer liv och ännu mer gtasajtenhat från den gossen Och om det nu är Kaboom såå då j**ar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Hahahahah. Det var lite kul. Kaboom tror jag nog inte det är. Ser fram emot fortsättningen i det här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Rätt åt honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Japp. Vänta. Jag har inte riktigt fattat vad som hänt Kaboom. Spammar sönder forumet och.. Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Ja, intressant? Visar bara hur dumma vissa här på forumet är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 (redigerad) A ) Kaboom kände sig uttråkad en kväll och började spamma sönder, och ångrade sig för sent. B ) /\/å60/\/ |-|4R |-|4Xx47 K4|300/\/\ Redigerad 8 september, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tobiasnilsson4 Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Nej, jag är inte hackad. Jag har sagt upp domänen och någon mer hade tillgång till den därför. Mer information om det finns nu på http://www.tobiasnilsson-gta.net , Där står också vad jag och några andra kommer att släppa snart Tobias Nilsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Eh? Varför skulle den ens vara hackad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Nej, jag är inte hackad. Jag har sagt upp domänen och någon mer hade tillgång till den därför. Mer information om det finns nu på http://www.tobiasnilsson-gta.net , Där står också vad jag och några andra kommer att släppa snart Tobias Nilsson Vilka är dom andra stora gta-sidorna som börjar minska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Vem skulle ens ta sig tid till att hacka den sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Eh? Varför skulle den ens vara hackad? Ellerhur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Vem skulle ens ta sig tid till att hacka den sidan? Haha, aafan Finns inte så mycket att förstöra,går inte att göra det värre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Nej, jag är inte hackad. Jag har sagt upp domänen och någon mer hade tillgång till den därför. Mer information om det finns nu på http://www.tobiasnilsson-gta.net , Där står också vad jag och några andra kommer att släppa snart Tobias Nilsson Finns inget logiskt i att någon anna skulle få tillgång till din host bara för att du har sagt upp, förutom B-one Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Äntligen, startar dom en sida med annat konscept och slutar försöka vara bättre än GTASajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grims Fan #1 Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Änledning till att kaboom har spammat sönder är för att han var full Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Änledning till att kaboom har spammat sönder är för att han var full Lägg ner... Sitt inte och skriv en massa skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts