Sikorka Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Idag gick jag ner för att kolla på LOST som går på tv4, När jag kom upp igen så tänkte jag kolla lite på gtasajten innan jag skulle stänga av datorn. Men när jag trycke på "mozilla firefox ikonen" på skrivbordet så komm det upp en ganska liten ruta, Där det stog nånting om användare, man kunde skapa en ny användare, Radera en användare, byta namn osv.. Det fanns redan en användare ( "defult" ), Jag försökte använda den men då stod det redan att den redan användes (Vaddå?) Jag som ville gå in på gtasajten såfort som möjligt var lite vimsig i huvudet och inte visste vad skulle göra tryckte efter några sekunders snabbtänkande på "skapa ny användare" . Den tryckte jag nästa, nästa och nästa. Klart! Nu fungerade firefox Men! Alla mina "bokmärken" (a.k.a favoriter) hade försvunnigt! Allt! Borta! Det var som jag hade instalerat firefox för första början!! Nu kommer jag till min fråga, hur för man upp den där rutan igen där man kan ändra användare? För jag skulle GÄRNA vilja ha tillbaka alla sidor som jag har sparat i bokmärken..! Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Har blivit så för mig minst 2 ggr hittar inget någonstans i inställningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 :'( :'( näeeh.. Vet ingen om det går? Typ skribb eller nån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 När det meddelandet kommer upp skall Du trycka Ctrl+Alt+Delete och stänga ner processen Firefox.exe sedan starta firefox som vanligt. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 "Start -> kör -> firefox.exe -p" För att byta profil i ff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 [O][T],Sep 7 2005, 22:29] När det meddelandet kommer upp skall Du trycka Ctrl+Alt+Delete och stänga ner processen Firefox.exe sedan starta firefox som vanligt. BOT Men kan man inte få upp den "rutan" där man fick vilja användare igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Men kan man inte få upp den "rutan" där man fick vilja användare igen? Kolla min post . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Ops.. Såg presis det.. Det fungerade! Tack så mycket!! Mod kan nu låsa eller vad som hällst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Jag får inte upp rutan när jag gör så. Du vet inte vad det kan bero på (eller någon annan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts