nexus Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) Vet någon var jag kan laddaner Directshow codecs, jag behöver det för att importera video filer i smart movie http://img190.imageshack.us/img190/6540/smartmoviecpa0kh.png För det cpar och jag fattar inte om dom menar att man ska fixa något med just den filen jag ska importera. Redigerad 7 september, 2005 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Du måste bara hitta ett xvid codec tror jag, inte bara decoder uta nencoder också. + Jag brukar också kolla på smartpone video på telefonen. Har Qtek8080 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 7 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) Kan du skicka en bild på ditt xvid program. Kan du adda min msn och skicka över ditt codec program och importerar du filmerna med SmartMovie. Redigerad 7 september, 2005 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts