Geten123 Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Metallica - Last Caress/Green Hell Kan inte sluta lyssna på den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Tupac - Gettho Gospel feat Elton John, är det nån mer än jag som tycker att Elton John sjunger som en ängel på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Varierar, men just nu är det nog Nirvana - In bloom... Sell the kids for food Weather changes moods Spring is here again Reproductive glands And he's the one who likes all our pretty songs And he likes to sing along And he likes to shoot his gun But he dont know what it means Knows not what it means and I say... He's the one who likes all our pretty songs And he likes to sing along And he likes to shoot his gun But he knows not what it means Knows not what it means and I say yeah... We can have some more Nature is a whore Bruises on the fruit Tender age in bloom And he's the one who likes all our pretty songs And he likes to sing along And he likes to shoot his gun But he knows not what it means Knows not what it means and I say... He's the one who likes all our pretty songs And He likes to sing along And he likes to shoot his gun But he knows not what it means Knows not what it means and I say yeah... And he's the one who likes all our pretty songs And he likes to sing along And he likes to shoot his gun But he knows not what it means Knows not what it means and I say... He's the one who like all our pretty songs And he likes to sing along And he likes to shoot his gun But he knows not what it means Knows not what it means Knows not what it means Knows not what it means and I say yeah... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Tupac - I ain't mad at cha. Tupac - Hit 'em up. Några av mina favoriter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Någon av dessa. Cardigans - My favorite game (för att det var den som fick mig intresserad av musik) The Clash - The Guns of Brixton The Clash - (White Man) In Hammersmith Palais The Cure - Jumpin' someone else's train The Raveonettes - Heartbeat city Oasis - Songbird Oasis - Married with children Bästa livelåten, nu och någonsin: Turbonegro - I got erection Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 The game - Dreams 50 Cent - In da club LL Cool J - Hush Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Är det nån låt jag alltid har älskat sen första dagen jag hörde den så är det: Tupac - Ambitionz az a Ridah Aldrig tröttnat på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Låten som jag älskade från första gången jag hörde och jag älskar fortfarande, Looptroop - Struggle continues. Är väll den enda jag kan dra till såhär på rak arm, kan dock smyga in att Barn av vår tid (med Looptroop) och Natty Dread med Bob Marley är helt underbara. Nej, vänta. U2 - Sunday Bloody Sunday. Ja, den gillar jag - fantastiskt mäktig live Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Ziggy X-This Rox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Nej, vänta. U2 - Sunday Bloody Sunday. Ja, den gillar jag - fantastiskt mäktig live Smååå negrer i sandein. ontopic : Fjärde världen - Här i vårt kvarter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Fäster mig alltid i vissa låtar som jag lyssnar på om och om igen tills jag tyvärr tröttnar på dom. Just nu är det Dave McCullen - Bitch som går på högvarv. Den kommer antagligen vara inaktuell om någon vecka när jag hittat någon bättre låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Tupac - I ain't mad at cha. Tupac - Hit 'em up. Några av mina favoriter. Samma här Plus Shorty wanna be a thug och Fuck dre.. Ambitionz az a ridah och Ghost är också förjävla bra. Stellhell: Det är likadant för mig, lyssnar på Someday med Flipsyde hela tiden nu. Och nej, kattälskaren, jag tycker inte Elton John sjunger som en ängel på Ghetto Gospel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 2pac - changes 2pac - staring through my rear view dom 2 e 2 av mina favoriter men har ganska många fler .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Kiss - Love Gun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Metallica - Fade To Black Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Måste ändra min till Silver Fang temat, på japanska förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Som jag sa så lyssnade jag slut på Bitch väldigt snabbt. Men vem sörjer när man har hittat en ny låt att förpesta öronen med på repeat tills öronen spyr! Peff - He-he-hej Kanin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Ehm, det finns många. Men Björn Rosenström är riktig kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Okej, nu vet jag. Metallica - Fixxxer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Som jag sa så lyssnade jag slut på Bitch väldigt snabbt. Men vem sörjer när man har hittat en ny låt att förpesta öronen med på repeat tills öronen spyr! Peff - He-he-hej Kanin! Får mig att tänka på gammla swegamers gänget.. Åhh.. vill tillbaka :'( Vill du marmelad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts