nexus Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Finns det något bra cross spel till dator utom motocross madness. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 MTX MotoTrax Och sen finns det ett till som jag inte kommer på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Motorcross mania Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Elasto Mania och cross-inslagen i Motaracerspelen är sköna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 MTX MotoTrax Och sen finns det ett till som jag inte kommer på Hört att MTX Ska suga på PC (inte lika bra som på min trogna ps2, det äger på PS2 ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 (Lånar tråden lite) Vad finns det för bra crosspel till PS2 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Hört att MTX Ska suga på PC (inte lika bra som på min trogna ps2, det äger på PS2 ) Jag testade på PC och gillade inte det alls! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 (Lånar tråden lite) Vad finns det för bra crosspel till PS2 då? Här är några schysta cross spel MTX och Atv vs mx är mina största favoriter @Bosse: Min tremäning (stavfel) hade skaffat det (i en buske) och han tyckte det sög om man jämför med Ps2 versionen Kan man ändra nivå på PC versionen i vanligt race läge ??? för han kunde det inte iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Här är några schysta cross spel MTX och Atv vs mx är mina största favoriter Om jag hade tänkt köpa Ett, vilket är då bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Helt klart mx vs atv fast har det på xbox men där är det bra iaf. Man kan köra cross,atv,buggy,golfbil,monstertruck mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Här är några schysta cross spel MTX och Atv vs mx är mina största favoriter @Bosse: Min tremäning (stavfel) hade skaffat det (i en buske) och han tyckte det sög om man jämför med Ps2 versionen Kan man ändra nivå på PC versionen i vanligt race läge ??? för han kunde det inte iallafall Ingen aning faktiskt. Det var ju ett tag sen jag testade och då gillade jag inte det alls! Men sen kanske det är jätte mycket bättre på ps2, det vet ju inte jag. Testade bara lite snabbt så jag vet inte vad man kan göra osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 MTX är ju så mkt bättre på pc =) Bara för ni inte klarar av att styra utan era dosor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 MTX är ju så mkt bättre på pc =) Bara för ni inte klarar av att styra utan era dosor Men joo cross spel ska liras på Konsol !!! @Azore Det beror på vad du gillar MTX är ibland mer realistigt (Stavfel) men Atv Vs Mx är roligare ibland då man kan köra som jesper sa buggy ,golfbil (en av mina favoriter),monster truck, flygplan (eller om det var på det gamla) och olika cc på crossarna T.E.X 50 cc eller 500cc ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Men joo cross spel ska liras på Konsol !!! @Azore Det beror på vad du gillar MTX är ibland mer realistigt (Stavfel) men Atv Vs Mx är roligare ibland då man kan köra som jesper sa buggy ,golfbil (en av mina favoriter),monster truck, flygplan (eller om det var på det gamla) och olika cc på crossarna T.E.X 50 cc eller 500cc !!! Kanske lite offtopic men here i go. Spelat MX Unleashed på Xbox? 100% bra spel!! Skit skoj! Det är lätt värt att köpa en Xbox, Mx Unleashed och Forza Motorsport! Redigerad 9 september, 2005 av Bosse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Måste bara fråga en grej; Har inte MTX slutat sälja?? För jag har varit på webhallen, tvspelsbörsen o game och ingen av dom har d? Varfan kan man köpa det nånstans?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 MTX MotoTrax är rätt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Moto Racer (1) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 ATV vs MX Unleashed verkar vara ett bra cross-spel. Fast jag är osäker om det finns till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 ATV vs MX Unleashed verkar vara ett bra cross-spel. Fast jag är osäker om det finns till PC. Tyvärr finns nog bara till konsoll @Bosse Mx unleashed på Xbox är bara kul en stund (1 det är på X-box 2 Atv Vs MX finns nu ) ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Tyvärr finns nog bara till konsoll @Bosse Mx unleashed på Xbox är bara kul en stund (1 det är på X-box 2 Atv Vs MX finns nu ) !!! Hehe, inget fel på Xbox Tycker inte jag iaf... Atv vs MX har jag inte testat... När kom det och finns det till Xbox? Då har nog brorsan de.. Får höra av mig te honom då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts