Jump to content

Cross spel

nexus
 Share

Recommended Posts

(Lånar tråden lite)

Vad finns det för bra crosspel till PS2 då?

Här är några schysta cross spel MTX och Atv vs mx är mina största favoriter :wacko:

@Bosse: Min tremäning (stavfel) hade skaffat det (i en buske) och han tyckte det sög om man jämför med Ps2 versionen :wub: Kan man ändra nivå på PC versionen i vanligt race läge ??? för han kunde det inte iallafall

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är några schysta cross spel MTX och Atv vs mx är mina största favoriter :wacko:

@Bosse: Min tremäning (stavfel) hade skaffat det (i en buske) och han tyckte det sög om man jämför med Ps2 versionen :wub: Kan man ändra nivå på PC versionen i vanligt race läge ??? för han kunde det inte iallafall

Ingen aning faktiskt. Det var ju ett tag sen jag testade och då gillade jag inte det alls!

Men sen kanske det är jätte mycket bättre på ps2, det vet ju inte jag.

Testade bara lite snabbt så jag vet inte vad man kan göra osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MTX är ju så mkt bättre på pc =) Bara för ni inte klarar av att styra utan era dosor :D

Men joo cross spel ska liras på Konsol -_- !!!

@Azore Det beror på vad du gillar MTX är ibland mer realistigt (Stavfel) men Atv Vs Mx är roligare ibland då man kan köra som jesper sa buggy ,golfbil (en av mina favoriter),monster truck, flygplan (eller om det var på det gamla) och olika cc på crossarna T.E.X 50 cc eller 500cc ;) !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men joo cross spel ska liras på Konsol  -_-  !!!

@Azore Det beror på vad du gillar MTX är ibland mer realistigt (Stavfel) men Atv Vs Mx är roligare ibland då man kan köra som jesper sa buggy ,golfbil (en av mina favoriter),monster truck, flygplan (eller om det var på det gamla) och olika cc på crossarna T.E.X 50 cc eller 500cc  ;) !!!

Kanske lite offtopic men here i go. Spelat MX Unleashed på Xbox? 100% bra spel!! :D Skit skoj! Det är lätt värt att köpa en Xbox, Mx Unleashed och Forza Motorsport!

Redigerad av Bosse
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyvärr finns nog bara till konsoll ^_^

@Bosse Mx unleashed på Xbox är bara kul en stund (1 det är på X-box :lol: 2 Atv Vs MX finns nu ) !!!

Hehe, inget fel på Xbox ^_^ Tycker inte jag iaf...

Atv vs MX har jag inte testat... När kom det och finns det till Xbox? Då har nog brorsan de.. Får höra av mig te honom då..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor