Alpha Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Nej inte nu men var förkyld i helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 .vote: Ja, är det nu lite smått iaf.. tur att dom har uppfunnit nässpray Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) VOTE: Ja, är det nu...Är det "typ" jätte ofta... Redigerad 7 september, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Vote, ja. hade ett virus nu för en vecka sen. är fortfarande förkyld . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Dom flestat i min skola är förkylda, men dom går bara runt och hostar. Värst var det i vintras, då var typ halva skolan borta pga nån cp sjukdom som gick på skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Vara borta från skolan för att man är förkyld. Hur låter det? Ja, jag är det nästan alltid förkyld! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Jupp var förkyld för nån vecka sen. smittade hela min klass :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Nej, blir nästan aldrig förkyld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PanzerPanz Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Var lite snuvig förra veckan men nu är det ok igen och ja halva klassen är borta här också ungefär 5 st på varje lektion iofs rätt skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Ja :'( Varit hemma ifrån Skolan sen i Måndags För förkylning? Hoppas du går 4an eller något, för i gymnasiet är det som att skjuta skallen av sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Vote: Nej, men har varit det den senaste tiden börjat i gymnasiet nu och då är det ny klass och jag har varit förkyld de 2 första veckorna så då är det lite pinsamt på mornarna när det är upprop och man rosslar fram ett: "Jaååueäh" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) Vote: Nej, men har varit det den senaste tiden börjat i gymnasiet nu och då är det ny klass och jag har varit förkyld de 2 första veckorna så då är det lite pinsamt på mornarna när det är upprop och man rosslar fram ett: "Jaååueäh" Tycker du det är pinsamt? Finns det nåt du inte tycker är pinsamt? Alla blir sjuka nångång(förutom jag, jag är untouchable) bara skrika "JAAA" när de kör upprop och frågar efter dig. Redigerad 7 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) Vote: Jopp Har varit på gränsen till att jag stannat hemma Samma här. Varit sjuk 4 veckor på gränsen till att stanna hemma men första hemma dan vart idag... Redigerad 7 september, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Vote: Nej, men varit det den sista tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Äter alla dessa piller som hälsokostaffärerna rekommenderar och så tränar jag så mitt immunförsvar är ganska bra. Munsår däremot, Satans små avkommor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Jag käkar Esberitox när jag känner att jag börjar få ont i halsen, då hinner jag aldrig bli riktigt sjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Var förkyld för 2-3 veckor sen, så är väl hyffst imun mot det justnu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Ja. Snorar som... Någon som snorar mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Är hemma från skolan idag, halvförkyld och ont i magen och halsen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Inte nu... men va för nån vecka sen.. riktigt förkyld... hatar o va förkyld... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts