nexus Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) Villken va dessa två n-gage sku du vällja n-gage orginal eller den nyare version qd. För jag ska imorgon byta min n-gage mot en n-gage qd men jag vet inte om det e värt efter som den inta har radio men vad e de som e så specielt med qd, att den e mindre och man kan se på lång filmer. Redigerad 7 september, 2005 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Absolut ingen av dom!! Men om jag hade varit tvungen så hade jag tagit N-gage QD Förresten så borde denna topicen vara i Spel-subforumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 7 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Ok någon moderator kan väll flytta den men jag har ju nu en n-gage så så du tycker jag ska byta. Min mobil e från 2003 och hans e 2 veckor gammal . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Mp3-spelaren, är den funktion som jag använder mest på min N-gage. Och vad jag har hört så saknar QD mp3-spelare. Så jag skulle inte kunna tänka mig att byta in min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Mp3-spelaren, är den funktion som jag använder mest på min N-gage. Och vad jag har hört så saknar QD mp3-spelare. Så jag skulle inte kunna tänka mig att byta in min. Det enda som skiljer dem åt är ju egentligen är att QD är mindre, saknar mp3 och radio ohc så slipper man elfantörat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Släng N-Gage i soptunnan och köp nåt bra, typ GameBoy Color ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Jag skulle inte köpa någon av de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Skulle aldrig skaffa nån av dom man är nog dåligt mobbab när man typ sitter på bussen å lirar det är ungefär samma nivå som att sitte å lira snake... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 det är ungefär samma nivå som att sitte å lira snake... Att sitta och lira snake är väl status? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Skaffa en vanlig mobil och en Gameboy Micro med Pay-chan (litet tillbehör som låter dig lyssna på MP3, och se på Mpeg 4 och MP4-filmer) istället. Finns nog inte ett enda bra spel till N-gage... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Släng N-Gage i soptunnan och köp nåt bra, typ GameBoy Color ... blablabla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 blablabla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts