Azore Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Inte vad jag vet... det är det som är så dumt att de flesta fordon såsom stegbilar, bärgningsbilar och biltransporten inte går att använda till deras primära användningsområden i verkligheten Bärgningsbilen går att använda helt utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Hur bärgar man då? För att sänka ner kroken menar ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Hur bärgar man då? För att sänka ner kroken menar ja På PS2 gör man det genom att styra upp och ner på högra analogen, på PC vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Hur bärgar man då? För att sänka ner kroken menar ja På "8" (och sänker med "2"). Och biltransporten går visst att använda (fast bilarna sitter inte fast på den utan man måste vara väldigt försiktig för att dem inte ska fara av), man höjer sakerna som bilarna står på med "2". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/Bargar..jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Ah, där har vi ju en bekräftning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 (redigerad) Vilka fordon är det som går att använda med 2/8 ? Redigerad 8 september, 2005 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Vilka fordon är det som går att använda med 2/8 ? Trakor går ju med boxering, sen finns ju annat som inte har med boxering o göra, t ex Dozer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/Bargar_2...jpg Vilka fordon kan man mer använda med 2, 8 knapparna? Dumper, Forklift, vilka mer? Ingen? Föresten.. jag har aldrig sett Sweeper, vart finns den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Föresten.. jag har aldrig sett Sweeper, vart finns den? Den finns i Los Santos, det exakta området vet jag dock inte. Men den är lika trist som den ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Oki! Ska väl kolla nån gång om jag orkar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Oki! Ska väl kolla nån gång om jag orkar.. Egentligen är det inte mycket att kolla upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 (redigerad) Föresten.. jag har aldrig sett Sweeper, vart finns den? *SPOILER* Sweeper finns där du ser Smoke och Ryder i uppdraget "Green Sabre" komma ut från garaget. Det är alltså då du ser att dom är förrädare, och sen åker för att hjälpa Sweet på parkeringsplatsen. Vid det garaget som öppnas när Smoke och Ryder kommer ut alltså. Redigerad 8 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 (redigerad) Oki, tack Cortez. En söt bärgning http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/Bargar_mycket-.jpg Redigerad 8 september, 2005 av helmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Inte som jag vet om, men med SA Reality mod kan du låsa dina bilar och öppna låsta. Vart finns den modden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Vart finns den modden . http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=200226 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Ooo, går det att sänka Dumperns flak och höja biltransportens flak? Det var en kul nyhet, visste inte att det gich Och berätta för mig som inte moddat så mycket spel vart man lägger alla moddar till SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 . http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=200226 Ahah thx men det ju var en tc jag trodde att den bara gick att installera den som en vanlig mod inte behöva tabort alla savegames Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts