doktor Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Går det att öppna bildörrar som är låsta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Inte som jag vet om, men med SA Reality mod kan du låsa dina bilar och öppna låsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Om du puttar bilen till ett av dina garage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Eller tar man en bergningsbil och tar den till garaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Eller tar man en bergningsbil och tar den till garaget. Kanske det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Kanske det. That's my dog! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Eller tar man en bergningsbil och tar den till garaget. Vart finns det bergningsbil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Vart finns det bergningsbil? Http://img41.exs.cx/img41/6430/carssan0vi.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) Vart finns det bergningsbil? Här har du. Redigerad 7 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Här har du. Vart är den om jag får fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) Vart är den om jag får fråga? Kolla runt Mount Chilliad, det är markerat. Edit: Frågan accepterad. Redigerad 7 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Men bärgningsbilen går väl inte att använda till att bärga bilar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Men bärgningsbilen går väl inte att använda till att bärga bilar eller? Vad ska man annars ha en sådan till?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Han menar att det går. Ser att du är ny här, testa att söka nästa gång, min första topic var en precis likadan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Hur gör man för att kroka på en bil då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Spräng sönder bilen och spring sedan bort några kvarter. Spring tillbaka till bilen så ska den ha spawnats på nytt och dörrarna är öppna. Jag har inte provat det här med bärgningsbil men är det inte jävligt omständigt att behöva leta efter en sån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Jag har inte provat det här med bärgningsbil men är det inte jävligt omständigt att behöva leta efter en sån? Jo det är de. Speciellt när det ibland är rätt svårt att hitta dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Jag har inte hört någon som kan bärga med den iaf... precis som om det skulle gå att hissa stegen på stegbilen och sopa gatorna med 'Sweeper'n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Jag har inte hört någon som kan bärga med den iaf... Går det inte att bärga med bärgningsbilen menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Inte vad jag vet... det är det som är så dumt att de flesta fordon såsom stegbilar, bärgningsbilar och biltransporten inte går att använda till deras primära användningsområden i verkligheten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts