Jump to content

AMD eller intel till spel?

Danne
 Share

Vad är bäst när man spelar? AMD eller intel?  

98 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jaha asså... Tack så mycket då jag e nooben här då? Jag kanske tycker att Intel är bättre och helt plötslig blir jag en noob för de? asså ärligt talat... tänk efter lite för fan! man får ju säga vad man tycker eller hur?... jag sa inte "INTEL E BÄST... OJ! SORRY JAG E NOOB"... OK?! fatta asså!.... jag tyckte bara att Intel e kanske bättre för at tjag själv har det och det funkar gött hos mig... men nu e jag nooben...Thanx alot!

Next time... dont play the Mod... play the member! :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 67
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jaha asså... Tack så mycket då jag e nooben här då? Jag kanske tycker att Intel är bättre och helt plötslig blir jag en noob för de? asså ärligt talat... tänk efter lite för fan! man får ju säga vad man tycker eller hur?... jag sa inte "INTEL E BÄST... OJ! SORRY JAG E NOOB"... OK?! fatta asså!.... jag tyckte bara att Intel e kanske bättre för at tjag själv har det och det funkar gött hos mig... men nu e jag nooben...Thanx alot!

Next time... dont play the Mod... play the member! :teehee:

Varsågod.

Så man får inte påpeka något om man inte är mod eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varsågod.

Så man får inte påpeka något om man inte är mod eller?

Man behöver inte säga Noob?

Alternativ att säga

Men Tux där har du fel lille gubben

Brow....thats so WRONG!

Intel e bra men AMD e bättre

Men ni sa

Hah!...idiot!

noob...stick iväg!

störd unge! NOOB...en märke på din pannan nu!

Folk har faktiskt känslor!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Next time... dont play the Mod... play the member! :ermm:

Självklart får du tycka att Intel är bättre, men du har ju för fan inga argument att backa upp det med. Att AMD är vassare i spel än Intel är fakta, om man kollar på vartenda jädrans test som finns så klor AMD sin motsvarighet hos Intel med hästlängder när det gäller spel. Men fortsätt att leva i din drömvärld där produkten som du använder och har mest reklam är den bästa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alternativ att säga

Brow....thats so WRONG!

Men ni sa

Hah!...idiot!

noob...stick iväg!

Men du lät ju helt övertygad om att Intel var bättre. Man kunde uppfatta det som om att intel var MYCKET bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alternativ att säga

Brow....thats so WRONG!

Men ni sa

Hah!...idiot!

noob...stick iväg!

Klart du får sånna kommentarer när ditt enda argument var att intel hade mer reklam.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart du får sånna kommentarer när ditt enda argument var att intel hade mer reklam.

Hur ofta ser du en AMD reklam på Teve? Never! jag har iallafall aldrig sett en!.... Men Intel P4 har dom visat som reklam på teve...

EDIT: @ Hew

Jag lever i min dröm värld Yes! Kolla... där är Gandalf och köper en Läsk...wow...titta! Pippi hoppar på en katt..wow... ^_^

EDIT2: @ aKi, Hew, Ceone

Aja... vi kan glömma det jag sa.. annars kommer vi skriva till sidan 10 eller nåt...

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor