Meller Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Har tyvärr ej testat AMD så svårt att ge en personlig "touch" på det hela. Dock så har jag hört att AMD är bättre för spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 7 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Nu pratar vi om spel, så det blir AMD.. Japp nu är dte spel vi pratar om. jag vet att INTEL är mycket bättre när det handlar om annat men nu är det spel (inget menat till just dig bara en upplysning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 AMD är bäst till spel. Intel är ju för allt annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 AMD 64 3500+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Intel för helvete!....AMD e ju fan inte ens ett känt märke! man ser ju inte nån AMD reklam nuförtiden så.... Men Intel..... Intel P4 är bäst för spel..... Bäst asså! jag rekommenderar stort att man köper en Intel P4 Processor... och antigen en nVidia eller ATI grafikkort.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Intel för helvete!....AMD e ju fan inte ens ett känt märke! man ser ju inte nån AMD reklam nuförtiden så.... Men Intel..... Intel P4 är bäst för spel..... Bäst asså! jag rekommenderar stort att man köper en Intel P4 Processor... och antigen en nVidia eller ATI grafikkort.... Hoppas verkligen inte att du var seriös, bara för att intel har mer reklam så är dom bättre? LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Jag gillar inte AMD orka överklocka om allt skiter sig så ojojoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 AMD e bäst för spel.. själv har jag Intel.. Vote: AMD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Kan säga att Intel p4 är bara skit då jag har en just nu och den är äcklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Kan säga att Intel p4 är bara skit då jag har en just nu och den är äcklig. Äcklig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Äcklig? Ja! Han glömde säkert salt och peppar när han lagade den Vote : AMD AMD 3500+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Null Vote Vad jag har hört så är det ingen skillnad prestandamässigt. Skillnaden är att AMD inte blir lika varm som Intel. Läste det någonstans för ett tag sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Intel för helvete!....AMD e ju fan inte ens ett känt märke! man ser ju inte nån AMD reklam nuförtiden så.... Men Intel..... Intel P4 är bäst för spel..... Bäst asså! jag rekommenderar stort att man köper en Intel P4 Processor... och antigen en nVidia eller ATI grafikkort.... Jaså? Vad finns det för andra grafikkortstillverkare som är kända än just ATI och NVIDIA? Förövrigt så slår min AMD 64 3000 min gamla dator med hästmängder och förövrigt våran andra dator i hemmet också. Plus skolans 3,0Ghz i hastighet i Windows och såna saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Intel för helvete!....AMD e ju fan inte ens ett känt märke! man ser ju inte nån AMD reklam nuförtiden så.... Men Intel..... Intel P4 är bäst för spel..... Bäst asså! jag rekommenderar stort att man köper en Intel P4 Processor... och antigen en nVidia eller ATI grafikkort.... Då är alltså Dell bäst eftersom man ser deras reklam hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Null Vote Vad jag har hört så är det ingen skillnad prestandamässigt. Skillnaden är att AMD inte blir lika varm som Intel. Läste det någonstans för ett tag sen. Prestanda skillnaden mellan AMDs bästa och Intels bästa är inget annat än enorm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 AMD för ALLT. (A64 x2 äger Intel på multi-tasking.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 AMD jobbar ju snabbare i spel än vad de gör i operativsystemet. Fast intel jobbar snabbt hela tiden. Så det beror väll på hur man ser på det. Vote: Intel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Intel för helvete!....AMD e ju fan inte ens ett känt märke! man ser ju inte nån AMD reklam nuförtiden så.... Men Intel..... Intel P4 är bäst för spel..... Bäst asså! jag rekommenderar stort att man köper en Intel P4 Processor... och antigen en nVidia eller ATI grafikkort.... *Dagens lol stämpel* AMD är mycket känt. AMD 64 3000+ är bättre än en InterP4 med 3ghz. *host* en sån här skulle vara najs att ha http://www.jmedata.se/product.asp?itemno=24107 Redigerad 10 september, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 *host* en sån här skulle vara najs att ha http://www.jmedata.se/product.asp?itemno=24107 Oh... My... God..!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Intel för helvete!....AMD e ju fan inte ens ett känt märke! man ser ju inte nån AMD reklam nuförtiden så.... Men Intel..... Intel P4 är bäst för spel..... Bäst asså! jag rekommenderar stort att man köper en Intel P4 Processor... och antigen en nVidia eller ATI grafikkort.... Grattis, du har nu fått en JÄNPH(Jag Är Noob På Hårdvara) stämpel i pannan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts