Danne Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 hej! alla jag frågar har sagt att AMD är bätte om man ska spela med sin dator men vad tycker ni och rösta för guds skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 AMD för spel, Intel för redigering eller vad det nu var... AMD i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Intel!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 AMD, alla som säger att Intel är bättre för spel är tyvärr helt okunniga när det gäller datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 7 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Intel!! Intel? men du röstar inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 7 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 AMD, alla som säger att Intel är bättre för spel är tyvärr helt okunniga när det gäller datorer. HAHA! då känner jag två stycken då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Intel? men du röstar inte? Jo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Jo Fortfarande 0 på Intel ju? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Lol, AMD såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Intel, såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Intel, såklart! Varför tror du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 AMD är mer anpassad för spel än vad intels prossar är. Så jag röstar på AMD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Röstar på Intel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Fortfarande 0 på Intel ju? INTEL [ 2 ] [22.22%] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) INTEL [ 2 ] [22.22%] Nu ja, när jag skrev det var det 0. Edit: Samma fråga till tommy_killer som till saffecool. Redigerad 7 september, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Nu ja, när jag skrev det var det 0. Edit: Samma fråga till tommy_killer som till saffecool. Jaja okdå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 .null vote då jag inte har haft några amd och intel med samma frekvens.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Intels nya processor är ju grymt bra med sina 3,6 ghz vilket är j*vligt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Intels nya processor är ju grymt bra med sina 3,6 ghz vilket är j*vligt bra Och AMD har redan lanserat sina AMD FX processorer vilket är bra mycket bättre till spel än vilken Intel som helst ute på marknaden idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 AMD...Ni som säger att ni "tycker er veta" att Intel är bättre vad det gäller spel ber jag er gärna förklara er alt. visa EN ENDA jämnförelse där ADM och Intel prollen kostar lika mycket men Intel vinner i prestanda. Här är vad jag tycker: AMD + Billig i förhållande till prestanda Sval Relativt lättklockad Stabil och bra kvalitet Leder hela tiden utveckligen och har ca 6 prollar som i dagsläget är bättre än Intels "värsting" - vet ifan, nån får gärna komplitera denna lista... Intel + hmm...mjo, det kan ju faktikst vara "coolt" att kunna säga att man har en prolle som ligger på 3,8gHz (tro mig de finns en hel del idioter som tror att det bara är hertzen som gäller) - Förbannat dyr i förhållande till prestanda Varm svårare vid överklockning kör med DDR2 minnen... För övrigt anser jag att har man köpt sig en Intel har man precis köpt sig världens dyraste kokplatta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts