GRIM(back Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Damn... jag vet inte vad jag ska säga men hoppas han kom till en bätre plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Beklagar sorgen. Jävligt synd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Det var väldigt tråkigt att höra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 :'( Beklagar verkligen.. Det blir inte samma sak med dig här men.. Ta det lung't och vila ut.. Vi klarar oss alltid här, på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Måste verkligen beklaga sorgen. Lägg GTAsajten åt sidan och som StellHell sa så arbeta dig igenom detta med din familj. Det är verkligen synd att sånt här måste hända med en person som ligger en så nära. R.I.P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Ohh fan va jag beklagar Hultan :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Beklagar, vad mer kan man säga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Beklagar sorgen Hultenius, sköt om dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Jag känner mig alldeles nedstämd. Mina tankar går till dig och din familj Hultenius. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Beklagar verkligen... min mormor gick bort förra vintern p.g.a ålder men det var en jobbig period då hon stog mig väldigt nära. men du kommer över det och lycka till med livet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Allt som redan nämnts säger även jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Jag beklagar verkligen sorgen. Ta hand om dig. Anda con dios ( må gud vara me dig ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Ett forum känns alldeles för oseriöst för något sådant här, men jag kan bara säga att jag är ledsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bär Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Hehe mytoman?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Hehe mytoman?? Är ren njutning ger jag dig en varning för ett så förbannat dumt inlägg! Medlidande är något helt främmande för din inkompitenda hjärna va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Tråkigt tråkigt. Jag kan definitift inte säga att jag vet hur det känns. Några av mina släktingar har dött men dom har jag aldrig varit så nära, när jag fick reda på det så blev det någon sorts klump i halsen. Kan tänka mig att det är 10 faldigt värre då ens kära far dör. Jag förstår dig om du lämnar posten som webmaster. Redigerad 10 september, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Tråkigt tråkigt. Jag kan definitift inte säga att jag vet hur det känns. Några av mina släktingar har dött men dom har jag aldrig varit så nära, när jag fick reda på det så blev det någon sorts klump i halsen. Kan tänka mig att det är 10 faldigt värre då ens kära far dör. Jag förstår dig om du lämnar posten som webmaster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Ledsen... Mycket ledsen .. Till din far ; R.I.P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Beklagar. Svårt att uttrycka sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 :'( Alltid tråkigt när sånt här händer. R.I.P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts